پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سرپرست معاونت امور حج و زيارت سازمان حج و زيارت: صدور ویزای حاجیان از روز گذشته/ چادرهای صحرای عرفات به کولر تجهیز شده‌اند

سرپرست معاونت امور حج و زيارت سازمان حج و زيارت: صدور ویزای حاجیان از روز گذشته/ چادرهای صحرای عرفات به کولر تجهیز شده‌اند

سرپرست معاونت امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت گفت: نخستین سری از ویزاهای زائران ایرانی بیت الله الحرام از روز گذشته (۲۲ تیرماه) به صورت الکترونیکی صادر شده و روند تهیه و ارائه آن در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ نصرالله فرهمند در همایش آموزشی و توجیهی زائران حج تمتع استان تهران که ظهر امروز در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی برگزار شد گفت: نخستین سری از ویزاهای زائران ایرانی بیت الله الحرام از روز گذشته (22 تیرماه) به صورت الکترونیکی صادر شده و روند تهیه و ارائه آن در حال انجام است.

وی به مذاکرات حج تمتع امسال اشاره کرد و افزود: اگرچه مذاکرات حج با تاخیر انجام گرفت اما همه تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم حج عزتمندانه برای زائران در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: با وجود ورود دیرهنگام برای بحث تهیه، تغذیه، مسکن و تدارکات اما خوشبختانه هیچ مشکلی پیش نیامد و همه شرایط برای زائران به خوبی فراهم شده است.

فرهمند تصریح کرد: علیرغم اینکه تعداد زائران نسبت به حج گذشته 22 هزار نفر افزایش یافته اما هتل‌های خوبی برای زائران در مکه و مدینه اجاره شده و شرایط خوبی برای پذیرایی از آنها فراهم آمده است.

سرپرست معاونت امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت توضیح داد: با مذاکراتی که صورت گرفته چادرهای زائران در عرفات ارتقاء یافته و با توجه به واقع شدن موسم حج در گرمترین شرایط آب و هوایی عربستان خیمه های زائران در عرفات مجهز به کولر شده است.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.