پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

باتجربه ترين مديران كاروان در حج امسال از زائران ميزباني مي كنند

باتجربه ترين مديران كاروان در حج امسال از زائران ميزباني مي كنند

سرپرست معاونت امور حج و زيارت سازمان حج و زيارت بر ضرورت همكاري و هماهنگي ميان مديران و كارگزاران و دست اندركاران حج تاكيد كرد و گفت : امسال باتجربه ترين مديران كاروان در خدمت زائران بيت الله الحرام خواهند بود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت ، " نصرالله فرهمند " امروز پنجشنبه در همايش يك روزه مديران ستادي و استاني سازمان حج و زيارت كه در تهران برگزار شد ؛ گفت : به منظور خدمت رساني بهتر ؛ مقرر شد امسال از مديران باتجربه تر در حج استفاده شود.

وي مدت اقامت زايران ايراني در مدينه را پنج شب و شش روز عنوان كرد و افزود: وقت زيادي براي مدير كاروان در مدينه نيست لذا بايد با برنامه ريزي دقيق و منظم زمينه بهره مندي حداكثري از حضور در مدينه النبي (ص) را فراهم كرد .

فرهمند بر لزوم همكاري و تعامل هرچه بيشتر ميان مديران كاروان ها با مديران هتل ها تاكيد و خاطرنشان كرد: بايد با مديريتي توام با رفاقت و دوستي و در عين حال با صلابت ؛ امور زايران را در حج مديريت و به انجام رساند.

فرهمند با بيان اينكه در بحث حمل و نقل و تداركات تلاش شده است تا با بهترين شركت هاي موجود در عربستان كار شود، گفت: خدمت به زايران سرلوحه كارهاي مديران است و هيچ حقي از زايران نبايد ناديده گرفته شود . در قبال همه خدماتي كه زائر پول آن را پرداخت كرده ، نبايد كوتاهي كنيم.

86 هزار و 500 زاير ايراني امسال براي انجام مناسك حج به عربستان سعودي سفر مي كنند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.