پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رییس سازمان حج و زیارت :سفر عتبات عالیات می‌تواند تحولات سازنده ای برای جوانان به دنبال داشته باشد

رییس سازمان حج و زیارت :سفر عتبات عالیات می‌تواند تحولات سازنده ای برای جوانان به دنبال داشته باشد

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: سفر عتبات عالیات می‌تواند تحولات فرهنگی زیادی را برای آینده جوانان ایجاد کند. طبیعتا سازمان حج و زیارت وظیفه می‌داند که این مسیر را هموارتر از گذشته کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت ؛ حمید محمدی، رییس سازمان حج و زیارت بعدازظهر امروز هفتم مرداد ماه در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه بین سازمان حج و زیارت،  ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و بانک ملت که در سازمان حج و زیارت برگزار شد ضمن تبریک هفته حج و دهه کرامت اظهار داشت: امیدواریم این واقعه مبارک امروز به خوبی رقم خورده و هم برای ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و هم برای سازمان حج و زیارت و بانک ملت پربرکت باشد.

 وی ادامه داد: یکی از شیرین‌ترین کارهایی که در حج و زیارت برایمان رقم خورده است اعزام زایران به سفر عتبات و عمره می‌باشد و با وجود سختی، کارهای عتبات یکی از شیرین‌ترین و اثرگذارترین اتفاقات فرهنگی کشور همین اعزام عتبات عالیات است.
 
رییس سازمان حج و زیارت تأکید کرد: سفر عتبات عالیات می‌تواند تحولات فرهنگی زیادی را برای آینده جوانان ایجاد کند. طبیعتا سازمان حج و زیارت وظیفه خود می‌داند که این مسیر را هموارتر از گذشته کند.
 
آقای محمدی یادآور شد: قطعا در این مسیر پرخیر و برکت، بانک ملت که سابقه طولانی همکاری  را با سازمان حج و زیارت دارد می‌تواند گامی موثر را در این مسیر بردارد البته نباید فراموش کرد این حرکت بانک ملت و چشم‌پوشی آنها از به دست آوردن سود زیاد باعث به دست آوردن سود معنوی فراوانی برای آنها می‌شود.
 
وی افزود: برکتی که از این کار در زندگی روزمره همه دست‌اندرکاران این سفر به وجود می‌آید غیرقابل وصف است و توفیقی است برای این عزیزان که نمی‌توان میزان آن را توصیف کرد.
 
رییس سازمان حج و زیارت در پایان گفت: این تفاهم‌نامه و تجدیدش در دهه کرامت حامی پیام‌های خوش‌یمنی است که امیدواریم بیش از پیش استمرار یابد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.