پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت : اعزام حجاج از ۲۰ فرودگاه کشور به عربستان

رئیس سازمان حج و زیارت : اعزام حجاج از ۲۰ فرودگاه کشور به عربستان

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه زائران حج تمتع امسال از ۲۰ فرودگاه کشور به عربستان اعزام خواهند شد، گفت: اگر در فرودگاهها به زائران خدمات مطلوبی ارائه نشود ممکن است اثر روانی بر ذهن حجاج گذاشته و سایر خدمات را تحت‌الشعاع قرار دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ حمید محمدی امروز در آیین بدرقه رسمی نخستین گروه از حجاج حج تمتع 96 اظهار کرد: با وجود اینکه اینکه مدیریت حجاج در سازمان حج و زیارت همچنین بعثه مقام معظم رهبری است اما این کار مهم با همت و آمادگی تمامی دستگاههای مرتبط با مسئله حج تمتع انجام شده است.

وی افزود: در 20  فرودگاه کشور، تمامی دستگاههای ذیربط و  شرکتها و نهادهای مختلف در حال خدمت‌گزاری به زائران حج تمتع امسال خواهند بود تا این عزیزان به راحتی و در کمال آرامش به این سفر عزیمت کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت ضمن قدردانی از زحمات انجام شده به‌ویژه در فرودگاهها برای زائران حج تمتع تصریح کرد: چون ابتدا و انتهای سفر حجاج در فرودگاهها است، اگر خدمات مختلف به آنها مطلوب نباشد این امر می‌تواند اثر روانی بر ذهن حجاج گذاشته و سایر خدمات در ابتدا و انتهای سفر را تحت‌الشعاع قرار دهد.

محمدی تاکید کرد: امسال بیش از 86 هزار نفر از زائران کشورمان از فرودگاهها عازم عربستان سعودی خواهند شد و به‌طور حتم مجموعه فرودگاهی نیز در روند اعزام و بازگشت زائران اثرگذار خواهد بود.

وی برای زائران حج تمتع امسال آرزوی سفری خوب و معنوی کرد و گفت: امیدواریم امسال حجی توأم با عزت و سربلندی داشته باشیم.

گفتنی است، آئین بدرقه رسمی نخستین گروه از حجاج حج تمتع 96 صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام قاضی‌عسگر ـ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، سید رضا صالحی امیری ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید محمدی ـ رئیس سازمان حج و زیارت، سردار حسن مهری ـ رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور و جمعی از مسئولان سازمان هواپیمایی و فرودگاهی کشور در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار شد.

گفتنی است امسال بیش از 86 هزار نفر از زائران کشورمان در موسم حج تمتع 96 به عربستان عزیمت خواهند کرد که ایستگاه پروازی 30 هزار نفر از آنان فرودگاه امام خمینی (ره) خواهد بود.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.