پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

حضور ریاست سازمان حج و زیارت در جلسه ستاد منطقه 1 مدینه منوره

حضور ریاست سازمان حج و زیارت در جلسه ستاد منطقه 1 مدینه منوره

ریاست سازمان حج و زیارت در جلسه ستاد منطقه 1 مدینه منوره حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی ستاد مدینه منوره ساعت 11 امروز چهارشنبه 18 مردادماه ریاست سازمان حج و زیارت در جلسه ستاد منطقه 1 حضور یافتند.

حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت در این جلسه اطلاع رسانی مناسب از اقدامات صورت گرفته به زائرین را باعث القاء آرامش و شفاف سازی فضای موجود برای خانواده زائرین در داخل کشور و زائرین در کشور عربستان سعودی دانست که با عنایت به حساسیت های ایجاد شده که بر اثر فضاسازی مسموم برای حج امسال در کشور بوجود آمده بود ،انتظار سازمان از مدیران مجموعه و بویژه مدیران کاروانها که ارتباط بیشتری با زائرین دارد در عملیات حج امسال دو چندان است.


حمید محمدی یادآوری نکات و تذکرات لازم درخصوص رعایت قوانین کشور میزبان ،توصیه های بهداشتی و دستورالعمل های سازمان را در طول عملیات تاکید داشت وبا توجه به ویژگی های های حج سالجاری اطلاع رسانی دقیق به زائرین و همراهی مدیران کاروانها در این موضوع با سازمان ، را در پیشبرد برنامه های پیش بینی شده و جلوگیری از بروز مشکلات مهم عنوان کرد.

حضور کاروان ها طبق برنامه ریزی اعلام شده از سوی سازمان برای رمی جمرات از دیگر مواردی بود که ریاست سازمان حج و زیارت بر آن تاکید فراوان داشت.

افزایش تعداد 500 هزار زائر به کشور عربستان در حج سالجاری، حج اکبر بودن امسال، دمای بالای هوا در ایام تشریق نیز دیگر نکاتی بود که در سخنان ریاست سازمان از متفاوت بودن حج امسال بیان گردید.

محمدی با بیان  این ویژگی ها در حج سالجاری، وظیفه خدمتگزاران به زائرین را مهم تر از سالهای قبل دانست که انتظار است با آموزش های لازم به زائرین ، ارائه اطلاعات در فرصت باقیمانده و رعایت دقیق دستورالعمل های ابلاغی سازمان شاهد برگزاری حجی آرام و خوب باشیم.

ساداتی مسئول ستاد منطقه یک مدینه منوره در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم به ریاست سازمان حج و زیارت و سرپرست روابط عمومی سازمان در جلسه ستاد منطقه 1 مدینه،گزارشی از آمار هتل ،تعداد زائر و اقدامات صورت گرفته ارائه نمود.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.