پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

احرام اولین گروه کاروان جانبازان عزیز در مسجد شجره

احرام اولین گروه کاروان جانبازان عزیز در مسجد شجره
به گزارش روابط عمومی ستاد مدینه منوره اولین گروه زائرین جانباز سرافراز میهن اسلامی شنبه شب در مسجد شجره لباس احرام به تن کردند و پس از اقامه نماز لبیک گویان خدای خود را صدا زدند.

حال و هوای امشب شجره متفاوت از شب های دیگر بود، صدای گریه و نم اشک جانبازان عزیز ،نوای یا حسین (ع) و لبیک در هم آمیخته است تا بار دیگر ما را بیاد آرد که هر چه داریم از سرافرازی و ایثار شهدا و جانبازان عزیزمان است.

مدیر کاروان جانبازان خدمت به جانبازان عزیز را افتخاری بزرگ دانست و خدا را برای این موهبت شکرگزاری کرد.

محمد سعیدی از حضور ۱٩ جانباز ویلچری و قطع عضو،٢جانباز اعصاب و روان،٢ جانباز نابینا ، ۱جانباز قطع نخاع و یک جانباز ضایعه نخاعی در این کاروان خبر داد که در این سفر پزشک کاروان این عزیزان را همراهی می کند تا در صورت نیاز خدمات پزشکی لازم به این عزیزان ارائه گردد.

مدیر کاروان جانبازان با بیان فضای معنوی بالا در کاروان از برنامه های ویژه این کاروان در سفر حج خبر داد و اعلام داشت ۱۰ نفر از جانبازان عزیز این کاروان از برادران اهل تسنن هستند و با عنایت خداوند تا کنون هیچ مشکلی را در سفر شاهد نبوده ایم و با نگاه ویژه سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری به کاروان جانبازان روند خدمت رسانی مناسب بوده است.

لازم بذکر است ۴٩ جانباز اعزامی کاروان ۱٧٩٩٩ ویژه جانبازان از سراسر کشور هستند که باتفاق همراه و با حضور نمایندگان بنیاد شهید در قالب کاروان برنامه ریزی شده سازمان حج و زیارت ۱۶ مرداد ماه به مدینه منوره وارد شدند که امروز21 مردادماه با بدرقه مسئولین ستاد، نمایندگان بعثه و هیئت پزشکی مدینه را به قصد مکه ترک کردند.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.