پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

خدمات اجرایی به حجاج روان ارائه می شود / با عنایت خداوند مسیر حج مردم هموار شد

خدمات اجرایی به حجاج روان ارائه می شود / با عنایت خداوند مسیر حج مردم هموار شد

رئیس سازمان حج و زیارت گفت : خدمات اجرایی به حجاج روان  ارائه می شود و  با عنایت خداوند مسیر حج مردم هموار شد.

این مطلب را حمید محمدی ریاست سازمان حج و زیارت در بازدید امروزش از کاروان جانبازان بیان کرد.

صبح امروز دوشنبه 23 مرداد رئیس سازمان حج و زیارت باتفاق مسئولین ستاد حج، در جمع صمیمی جانبازان مستقر در هتل سناف مکه مکرمه حاضر شد. ایشان در این دیدار صمیمانه چنین گفت: با تجلیل از ارزش والای ایثارگری  جانبازان عزیز، گفت: با تمام محدودیت هایی که از هر سو بر سر راه بازگشایی حج سال جاری وجود داشت خداوند توفیق و عنایت فرمود تا با دعای خیر شما دلسوختگان، این مسیر معنوی باز و حضور شما عزیزان و دیگر حجاج کشورمان میسر شود.

محمدی افزود: الحمدلله در عرصه اجرا تا کنون مشکل قابل ذکری نبوده است هر چند سفر حج فی نفسه سختی هایی دارد و از این رو مشکلاتی نیز  وجود دارد که با همت و همکاری دست اندر کاران و خود زائران حل و فصل خواهد شد. 
رئیس سازمان حج و زیارت در مورد ایام تشریق گفت: خوشبختانه وضع چادرهای عرفات در حج امسال بطور چشمگیری بهبود یافته و امکانات جدیدی فراهم گردیده است. 
رئیس سازمان حج و زیارت بار دیگر تاکید کرد رعایت صوابط و مقرراتی که به کاروان  ها اعلام شده است قطعا موجب امنیت و آسایش  زائران گرامی خواهد شد.

در این نشست صمیمانه، عموم زائران جانباز از خدمات مدیر، روحانی و سایر عوامل کاروان و مجموعه کارگزاران حج و سازمان حج و زیارت قدردانی کردند و مساعی مخلصانه آنان را تحسین نمودند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.