پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت: حضور بیش از ۵۲ هزار زائر ایرانی تا پایان امروز در شهرهای مکه و مدینه

رئیس سازمان حج و زیارت: حضور بیش از ۵۲ هزار زائر ایرانی تا پایان امروز در شهرهای مکه و مدینه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت در مدینه منوره اعلام داشت:  مجموع حجاج ایرانی که تا پایان وقت امروز امروز 25 مردادماه وارد شهرهای مکه مکرمه و مدینه منوره می شوند ۵۲ هزار و پانصد نفر خواهد بود که از این تعداد حدود ۱۰ هزار نفر در مدینه منوره و حدود ۴۲ هزار و پانصد نفر در مکه مرمه استقرار خواهند داشت.

محمدی همچنین خاطرنشان کرد که به جز موارد معدودی ویزای همه ۸۶ و ۳۰۰ نفر حجاج عزیز اخذ شده و در این خصوص هیچگونه تاخیری وجود ندارد.

بر پایه این گزارش رئیس سازمان حج که مجددا برای رسیدگی به فرآیند ارائه خدمات در مدینه منوره بسر می برد، در خصوص میزان رضایتمندی زائرین از روند ارائه خدمات گفت: در جریان سرکشی به هتل ها و حضور در مسجد شجره در شب گذشته حجاج عزیز  از خادمین خود ابراز رضایت کرده و ما هم تلاش می کنیم نواقص حتی جزئی که بعضا در کار پیش می آید به سرعت برطرف شود.

آقای محمدی در رابطه با وضعت سلامت حجاج نیز تاکید نمود: بحمدالله علیرغم شدت گرما  وضعیت سلامت حجاج خوب است و باز هم تاکید می کنیم که حتما تذکرات بهداشتی را رعایت کنند و به غیر از موارد ضروری از رفتن در فضای باز و نور خورشید در روز پرهیز کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت در خصوص ادامه پرواز حجاج نیز گفت: انشالله بقیه حجاج که حدود ۴۰ در صد می باشند؛ نیز طبق برنامه ریزی انجام شده حدود ۷۵ درصد توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی و ۲۵ درصد هم توسط هواپیمایی سعودی تا سی مرداد به مدینه و تا سوم شهریور به جده اعزام خواهند شد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.