پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بازدید ریاست سازمان حج و زیارت از روند خدمات رسانی حمل و نقل درون شهری مکه

بازدید ریاست سازمان حج و زیارت از روند خدمات رسانی حمل و نقل درون شهری مکه

رئیس سازمان حج و زیارت در بازدید از ایستگاه های نقل درون شهری مکه خطاب به راهنمایان نقل:

خدمت صادقانه و بی ادعای شما در زیر آفتاب سوزان قطعا اجر فراوانی دارد.

به گزارش پایگاه خبری سازمان حج و زیارت ظهر امروز یکشنبه ٢٩ مرداد ماه رئیس سازمان حج و زیارت از وضعیت خدمات رسانی در ایستگاه جمرات و کدی مکه مکرمه بازدید و با خادمین حجاج در امور نقل در ایستگاه های مذکور گفتگو کرد.

رئیس سازمان حج و زیارت با حضور در ایستگاه حمل و نقل درون شهری مکه از خدمات خادمین تلاشگر واحد نقل درون شهری که با فعالیت در زیر آفتاب سوزان در جهت تسهیل در ایاب و ذهاب زائران بین هتل و حرم، با وجود شرایط ویژه ترافیکی مکه در موسم حج تلاش می نمایند، قدردانی کرد.

محمدی همچنین در این بازدید نظر تعدادی از زائران را در خصوص کیفیت خدمات نقل درون شهری جویا شد که غالبا از وضعیت جاری با توجه به محدودیتهای موجود ایام حج اظهار رضایت کردند.

لازم بذکر است سرویس های ویژه حمل و نقل درون شهری پیش بینی شده از سوی ستاد عملیات حج ایران، حجاج ایرانی را از هتل های محل استقرار تا ایستگاه های ویژه منتقل می کنند و زائرین پس از آن با اتوبوس های شاتل مشترک که برای خدمت رسانی به همه زائرین کشورهای مختلف پیش بینی شده است به حرم منتقل می گردند.

در جریان این بازدید، مرتضی نصراللهی مسیول واحد نقل درون شهری ستاد مکه، ضمن ارایه گزارشی از وضعیت کلی حمل و نقل حجاج ایران از هتل به حرم و بالعکس، گفت: برای انتقال حجاج از همه هتل ها در نقاط مختلف مکه ۲۳ خط اتوبوس تعریف کرده ایم که حجاج با راحتی بیشتری بتوانند خود را به حرم برسانند. وی در خصوص نقش خادمین حجاج در امور نقلیه که بصورت ۲۴ ساعته در گرمای طاقت فرسا به خدمتگزاری مشغول هستند گفت: این عزیزان در زیر آفتاب داغ دو وظیفه مهم را انجام می دهند اول کنترل و نطارت بر آمد و شد بموقع اتوبوس های طرف قرارداد که با برچسب ها و تراکت های بزرگی هم تعلق آن به حجاج ایران مشخص شده و خط آن و دوم راهنمایی حجاج برای انتخاب درست مسیر و اتوبوس چرا که بسیاری از حجاج سالخورده در ازدحام جمعیت نمی توانند به راحتی اتوبوس خود را پیدا کنند.

حامد ایلخانی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.