پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رعایت مقررات و ضوابط سازمان در پیشبرد اهداف بسیار راهگشا است.

رعایت مقررات و ضوابط سازمان در پیشبرد اهداف بسیار راهگشا است.

رئیس سازمان حج و زیارت در جلسه هماهنگی ستاد منطقه ٣ مکه عنوان کرد:

رعایت مقررات و ضوابط سازمان در پیشبرد اهداف بسیار راهگشا است.

به گزارش پایگاه خبری سازمان حج و زیارت حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت عصر امروز یکشنبه ٢٩ مردادماه در جلسه هماهنگی ستاد منطقه ٣ مکه مکرمه حضور پیدا کرد.

رئیس سازمان حج و زیارت در این جلسه که مدیران مجموعه و کاروانهای حج. مستقر در هتل های منطقه ٣ مکه مکرمه حضور داشتند عنوان نمود: شرایط حج امسال بسیار ویژه است ، لذا رعایت مقررات و دستور العمل های سازمان بیشتر از سالهای قبل مهم است و برای تسهیل در روند خدمت رسانی بسیار راهگشا است.

محمدی افزود: نقش مدیران کاروان بعنوان حلقه وصل سازمان با زائرین خیلی مهم است و اطلاع رسانی شفاف در کلیه مقاطع عملیات در جهت راهنمایی زائران ضروری است ، بطور مثال اطلاع رسانی به زائرین در خصوص تغییر و سازه جدید چادرهای عرفات، نصب کولرهای گازی برای رفاه زائران و توجیه زائران برای زندگی جمعی از این قبیل موارد است که با توجه به اسکان زائرین کاروانهای یک مجموعه در یک خیام در تسهیل امور موثر خواهد بود.

رئیس سازمان حج و زیارت اشاره کرد: جدول زمان بندی برای انتقال زائرین نقش به سزایی در برنامه ریزی ها دارد که اجرای دقیق آن از سوی مدیران کاروانها مورد انتظار است.

بر پایه این گزارش محمدی مهمترین و حساس ترین بخش عملیات حج را ایام تشریق عنوان کرد و افزود برای ایام تشریق ساختار ویژه ای را پیش بینی کرده ایم که جزئیات آن از طریق مسئولین ستادهای مناطق ابلاغ خواهد گردید.

محمدی تاکید کرد:برای حرکت بسمت جمرات طبق اعلام وزارت حج عربستان ساعتی مشخص در نظر گرفته شده است که باید تمام مدیران کاروان براساس ساعت ابلاغ شده حرکت کنند و ذبح حجاج نیز بر اساس همین برنامه پیش بینی شده است.

در پایان این جلسه به سوالات حاضرین در موضوعات مختلف پاسخگویی گردید.

حامد ایلخانی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.