پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بازدید سرپرست حجاج ایران و ریاست سازمان حج و زیارت از بیمارستان مکه مکرمه

بازدید سرپرست حجاج ایران و ریاست سازمان حج و زیارت از بیمارستان مکه مکرمه

به گزارش پایگاه خبری سازمان حج و زیارت صبح امروز ۱ شهریور ماه سید علی قاضی عسکر سرپرست حجاج ایرانی و حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت از بخشهای مختلف بیمارستان مرکز پزشکی حج ایران در مکه مکرمه بازدید کرد و از نزدیک از بیماران ایرانی عیادت نموده و برای شفای عاجل ایشان دعا کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر در این دیدار از زحمات کادر پزشکی قدردانی نمود و خدمات خالصانه را باعث رضایتمندی زائر خواند که ان شاء الله ذخیره آخرت خادمین خواهد بود .

محمدی در این دیدار ضمن تبریک روز پزشک از تلاشهای خالصانه این عزیزان قدردانی کرد و تاکید کرد مرکز پزشکی در تبیین سیاستهای خود نسبت به پیشگیری از طریق اطلاع رسانی و تکیه بر آموزش زائران و عوامل کاروانها توجه ویژه داشته باشد.

در طی این دیدار دکتر مرعشی رئیس هیئت پزشکی حج و دکتر حلی ساز مدیر بیمارستان مکه در مورد مراحل راه اندازی بیمارستان و خدمات ارائه شده  به زائرین در بیمارستان و درمانگاه های ایرانی گزارشی را ارائه نمودند.

لازم بذکر است ٢بیمارستان مکه و مدینه و درمانگاههای مستقر در برخی از مجموعه های مکه و مدینه در حج سالجاری به زائرین خدمات پزشکی میدهند.

حامد ایلخانی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.