پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

پنجمین جلسه ستاد هماهنگی مشاعر با حضور ریاست سازمان حج وزیارت برگزار گردید

 به گزارش پایگاه خبری سازمان حج و زیارت پنجمین جلسه ستاد هماهنگی مشاعرصبح امروز پنج شنبه 2 شهریورماه با حضور ریاست سازمان حج وزیارت در مکه مکرمه  برگزار گردید. 

آقای محمدی رئیس سازمان حج و زیارت در ابتدای این جلسه درخصوص برنامه زمانبندی و مزایای استفاده از این طرح توضیحاتی را برای حاضرین بیان کرد و بر اجرای دقیق دستورالعمل های  ابلاغی تاکید نمود. 

در این نشست کارشناسی در خصوص جزئیات اجرایی خروج کاروانها از عرفات  به مزدلفه و منا بحث و تبادل نظر گردید تا بهترین راهکار موجود برای سهولت خدمت رسانی به زائرین و حفظ آرامش و امنیت ایشان انتخاب گردد. 

رئیس سازمان حج و زیارت در این جلسه از مسئولین ستاد خواست تا اجرای دقیق بخشنامه های مربوط را به مدیران مجموعه و کاروانها به نحو مقضی اطلاع رسانی کنند و همه اقدامات لازم  جهت ایجاد آرامش برای زائرین را در دستور کار قرار دهند. 

محمدی حضور پررنگ دو  واحد عملیاتی امداد و راهنمایی زائرین و هیئت پزشکی را در ایام تشریق بسیار مهم بیان کرد و حضور این عزیزان را با لباس متحدالشکل مخصوص در مسیرهای تعریف شده باعث آرامش زائرین دانست که ان شاءالله در مواقع ضرورت خدمت رسانی مناسب نیز صورت خواهد گرفت. 

همچنین سرخوش مدیر عملیات ایام تشریق نیز در این جلسه اعلام کرد: آموزش های لازم بصورت تئوری و میدانی برای مدیران کاروانها و مجموعه ها، روحانیون و یاوران حجاج  برای ایام تشریق انجام گرفته است و مطالب مورد نیاز نیز از طریق جلسات کاروان ها و کانال های مجازی به زائرین منتقل میگردد.  

لازم بذکر است بخشنامه های ابلاغی سازمان حج و زیارت با هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و توجه به قوانین کشور میزبان تهیه شده است که اجرای دقیق آن باعث سهولت روند خدمت رسانی به زائرین خواهد شد.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.