پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

جلسه هماهنگی ذابحین و ناظرین شرعی عملیات حج ٩۶ با حضور ریاست سازمان حج و زیارت برگزار گردید

جلسه هماهنگی ذابحین و ناظرین شرعی عملیات حج ٩۶ با حضور ریاست سازمان حج و زیارت برگزار گردید

به گزارش پایگاه خبری سازمان حج و زیارت رئیس سازمان حج و زیارت دوشنبه شب ۶ شهریورماه  در جلسه هماهنگی ذابحین حاضر گردید تا از نزدیک با این عزیزان دیدار داشته باشد.

رئیس سازمان حج و زیارت در این جلسه از زحمات اعضای واحد قربانی در مساعدت های قبل از ایام تشریق در بخش حمل و نقل، راهنمایی حجاج و آشپزخانه ها تقدیر و تشکر نمود و این خدمت را توفیقی عظیم ذکر کرد که خدا را برای آن باید شاکر بود و این مساعدت و خدمت به زائرین در نزد خدا بالاترین اجر و ثواب را خواهد داشت.

آقای محمدی افزود: فعالیت شما عزیزان در حوزه راهنمایی حجاج در کنار خدمت در کشتارگاه و ذبح قربانی از مهمترین حوزه های عملیاتی حج است و پوشیدن لباس راهنمای زائرین در ایام تشریق مایه آرامش بخشی به زائرین است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: کار اصلی شما عزیزان ذبح قربانی برای زائرین در روز عید قربان است که یکی از قسمت های بسیار مهم اجرایی و معنوی عملیات حج است که این وسیله خیر بودن و امین بودن شمابرای قربانی کردن، ارزشی بالا و ثوابی عظیم دارد که برکات و آثار این خدمت در زندگی شما مشهود خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین ایزدی مسئول طرح قربانی در ابتدای این جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در موضوع طرح قربانی ارائه کرد.

لازم بذکر است در حج سالجاری ٧۵ ذابح ایرانی به سرزمین وحی مشرف شده اند تا ذبح برای زائرین را با رعایت مسائل شرعی در روز دهم ذی الحجه انجام دهند.

 

حامد ایلخانی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.