پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار و گفتگوی رئیس سازمان حج و زیارت با زائران در سرزمین منا

دیدار و گفتگوی رئیس سازمان حج و زیارت با زائران در سرزمین منا
حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت با زائران ایرانی حج امسال در سرزمین منا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت حمید محمدی در دیدار با زائران در سرزمین منا در جریان میزان رضایت مندی زائران از خدمات ارائه شده در حج امسال قرار گرفت.


بر اساس این گزارش زائران در گفتگو با رئیس سازمان حج و زیارت از نحوه خدمات رسانی در حوزه های تغذیه اسکان و همچنین خدمات ارائه شده در عرفات مشعر الحرام و منا و خیمه های در نظر گرفته شده برای آنان در عرفات و منا ابراز رضایت می کردند.

زائران ایرانی در دیدار با رئیس سازمان حج و زیارت از زیارت بیت الله الحرام و دعاهای خود در اولین باری که کعبه مقدسه را دیده بودند می گفتند و برای خادمین ضیوف الرحمان آرزوی توفیق می کردند.

زائری که از استان اصفهان به حج مشرف شده بود از کیفیت غذای طبخ شده برای حجاج می گفت و تعجب ازاینکه غذای طبخ شده برای بالغ بر 86 هزار زائر ایرانی از چنان کیفیت قابل توجهی برخوردار است.

زائر دیگری که از دیار خوزستان به حج مشرف شده در گفتگو با حمید محمدی برای خادمان حجاج آرزوی توفیق می کند و می گوید که هزینه حج را اندک اندک جمع آوری کرده تا به آرزویش که به جا آوردن حج تمتع و زیارت خانه خدا و بارگاه ملکوتی نبی مکرم اسلام(ص) و ائمه بقیع(ع) بوده برسد.

زائران حج از صبح روز دهم ذی الحجه در منا مستقر شدند و ظهر روز دوازدهم ذی الحجه منا را برای ادامه مناسک حج به سوی مکه مکرمه ترک خواهند کرد.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.