پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نخستین گروه از حجاج ایرانی فردا به کشور باز می گردند

نخستین گروه از حجاج ایرانی فردا به کشور باز می گردند

رئیس سازمان حج و زیارت در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت اعلام کرد: اولین پرواز بازگشت حجاج جمهوری اسلامی ایران به کشور در اولین ساعت فردا چهاردهم شهریور ماه از فرودگاه جده انجام می شود. 

آقای محمدی رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به پایان موسم حج، به پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت گفت: با توجه به پایان موسم حج سالجاری و الحمدلله بازگشت توام با سلامت همه حجاج از منا به مکه مکرمه در روز گذشته، پروازهای بازگشت حجاج به کشور انشالله از آغازین ساعات صبح فردا سه شنبه چهاردهم شهریور ماه از فرودگاه جده آغاز می‌شود و همزمان از فردا خروج حجاج از مکه مکرمه همزمان به سمت مدینه منوره و فرودگاه جده انجام می شود.  

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به هماهنگی ایجاد شده با مسئولین سازمان هواپیمایی عربستان و ورارت حج عربستان، برای تسریع در انجام پروازهای بازگشت و استفاده از تسهیلات بیشتر فرودگاه مدینه گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده بخشی از حجاج مدینه قبل از ۱۴ تا ۱۹ شهریور علاوه بر فرودگاه جده، از فرودگاه مدینه منوره نیز انجام می شود.  

رئیس سازمان حج و زیارت  تاکید کرد تلاش می‌شود که حجاج با پروازهای منظم تر که از دو فرودگاه جده و مدینه منوره به مقصد ۲۰ فرودگاه کشور انجام میشود، به سهولت و سلامت به میهن بازگردند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.