پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت در نشست منطقه ۵ مکه: برگزاری حج عزتمندانه نتیجه همکاری بعثه و سازمان حج و خدمتگزاران حجاج

رئیس سازمان حج و زیارت در نشست منطقه ۵ مکه:  برگزاری حج عزتمندانه نتیجه همکاری بعثه  و سازمان حج  و خدمتگزاران حجاج

رئیس سازمان حج و زیارت : موفقیت در برگزاری حج عزتمندانه، پس از عنایات خداوند، حاصل تلاش بی وقفه همه خدمتگزاران از جمله مدیران مجموعه و مدیران کاروانها می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت از مکه، صبح سه شنبه 14 شهریور ماه  نشست مدیران مجموعه ها و کاروان های منطقه 5 مکه مکرمه با حضور رئیس سازمان حج و زیارت برگزار شد.


آقای محمدی ضمن تقدیر و تشکر از خادمان حجاج گفت: قطعا برگزاری حج عزتمندانه توام با آرامش نتیجه تلاش و همکاری همه عوامل دخیل در حج از جمله مدیران و عوامل مجموعه ها، مدیران و عوامل کاروانها و  بعثه و سازمان حج و زیارت و شما می باشد.

معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه افزود، اصل و هدف حضور زائران انجام فریضه حج بود که به لطف خداوند متعال و همکاری موثر شما عزیزان ایام مهم تشریق بخوبی و بدون مشکل و با رضایت حجاج به پایان رسید، اما خدمت به حجاج همچنان در دو شهر مکه و مدینه باید با جدیت دنبال شود تا حجاج رضایت کامل از خدمات ارائه شده داشته باشند.

آقای محمدی اضافه کرد، عملیات انتقال حجاج به مدینه منوره آغاز شده است و لازم است مدیران محترم کاروان نسبت به وضعیت و محدودیت های مسکن در مدینه به حجاج محترم اطلاع رسانی کافی داشته باشند؛ البته حسن هتل های مدینه نزدیکی به حرم شریف نبوی می باشد که زائران به راحتی می توانند به زیارت مرقد مطهر رسول الله (ص)و ائمه بقیع مشرف شوند.

معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به آغاز برنامه ریزی برای حج ۹۷ تاکید کرد: "با توجه به اینکه مبنای برنامه ریزی درست، آسیب شناسی حج جاری است انتظار داریم همه مدیران مجموعه ها و مدیران کاروان ها نظرات و برداشتهای خود را مدون و ارائه کنند.

در پایان جلسه پرسش و پاسخ توسط مدیران و مسئولین ذیربط انجام شد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.