پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برگزاری حج 96 مرهون تلاش های خدمتگزاران حجاج است

برگزاری حج 96 مرهون تلاش های خدمتگزاران حجاج است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت از مکه، چهارشنبه بیست و دوم شهریور ماه با حضور سرپرست حجاج ایرانی و مسئولین ستاد حج مراسم تقدیر و تشکر از خادمین ضیوف الرحمان در مکه مکرمه برگزار شد.

حجت الاسلام قاضی عسکر گفت: با الطاف الهی و تلاش خادمان حجاج ایرانی حجی آرام و با عزت برگزار شد و همه ما باید شکرگزار این نعمت بزرگ به درگاه ایزد منان باشیم.

سرپرست حجاج ایرانی افزود، حج سال جاری با تمام حساسیت ها و علی رغم شروع دیر هنگام برای تهیه مسکن و اقلام تدارکاتی با همت تمام دست اندرکاران بخوبی برگزار شد که رضایت حجاج عزیز کشورمان گویای این مسئله است.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت اشاره کرد، در دیدارهایی که با حضور رئیس سازمان حج و زیارت از هتل های محل استقرار زائران داشتیم، همگی ابراز رضایت از بازگشایی مسیر حج داشتند، البته بعضا پیشنهادات و انتقاداتی نیز مطرح می شد که باید مورد بهره برداری و کارشناسی دقیق قرار گیرد.
همچنین در این مراسم آقای فرهمند مدیر عملیات حج نیز گفت: برگزاری حج امسال حاصل تلاش نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و ریاست سازمان حج و زیارت و تلاش شما خادمان حجاج می باشد.
وی افزود، بزرگترین افتخار اعضای ستاد خدمت به حجاج ایرانی است، همکاران در مجموعه ستاد توان خود را برای برگزاری حجی مطلوب به کار گرفتند که الحمدالله طبق فرمایش نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان و البته نظر حجاج عزیز کشورمان این امر محقق شد و زائران با رضایت کامل حجی آرام را پشت سر گذاشتند.
در ابتدای این دیدار نیز آقای حویزاوی رئیس ستاد مکه ضمن خیر مقدم از تلاش های خالصانه خادمان حجاج تقدیر و تشکر کرد.

حامد ایلخانی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.