پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: امکان حضور زائران ایرانی در عمره با توجه به رفتار مثبت سعودی‌ها

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: امکان حضور زائران ایرانی در عمره با توجه به رفتار مثبت سعودی‌ها

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با مثبت ارزیابی کردن رفتار سعودی‌ها با حجاج ایرانی در حج تمتع گفت: با توجه به این وضعیت پیش‌بینی من این است که اعزام زائران ایرانی به عمره نیز امکان‌پذیر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به نقل از خبرگزاری خانه ملت؛ احد آزادیخواه درباره وضعیت و شرایط حجاج ایرانی در حج تمتع امسال و رفتار سعودی‌ها گفت: رفتار سعودی‌ها با حجاج ایرانی در حج امسال نشان داد که آنها اصلا قصد قطع کردن سهمیه حج جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش‌بینی من این است که اعزام زائران به عمره نیز امکان‌پذیر است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون فرهنگی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهارکرد: در این جلسه علاوه بر شخص وزیر، رئیس سازمان حج و زیارت و نماینده ولی فقیه در این سازمان نیز حضور خواهند داشت و ضمن ارائه گزارش وزیر از برنامه‌های خود در این وزارتخانه، گزارش حج امسال نیز مورد بررسی قرار گرفته و در خصوص عمره پیش رو نیز بحث و گفت‌وگو خواهد شد.

به گزارش ایکنا؛ رئیس فراکسیون حج افزود: همچنین بنا داریم در فراکسیون حج نیز جلسه‌ای با رئیس سازمان حج و زیارت درباره مراسم اربعین برگزار کنیم و در کنار آن، موضوع عمره امسال و چگونگی حضور زائران ایرانی را نیز پیگیری خواهیم کرد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.