پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

آشپزخانه صنعتي با هدف ارائه تغذيه سالم و بهداشتي به زائران ايراني

رييس سازمان حج و زيارت از آشپزخانه صنعتي ويژه تامين غذاي زائران ايراني كه در نجف اشرف درحال ساخت است بازديد كرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت از نجف اشرف، آقاي حميد محمدي، رييس سازمان حج و زيارت در ادامه سفر به عتبات عاليت امروز به يكي از بزرگترين آشپزخانه هاي صنعتي نجف اشرف رفت و از نزديك با نحوه ساخت و تكميل اين مجموعه آشنا شد.

آقاي محمدي در جريان بازديد از اين آشپزخانه از فعاليت ها و تلاش هاي دست اندكاران اين پروژه در حال ساخت تقدير كرد و اظهار داشت: شما با تلاش و فعاليت شبانه روزي به دنبال ارائه خدمات بهتر به زائران هستيد.

وي افزود: ارتقاء سطح خدمات و تغذيه سالم وبهداشتي زائران از مهم ترين اهداف ساخت اين آشپزخانه صنعتي در نجف اشرف مي باشد كه مي تواند بخش زيادي از مشكلات اين بخش را برطرف كند.

رييس سازمان حج و زيارت تصريح كرد: اسكان و تغذيه مناسب براي زائران ايراني از مهم ترين برنامه هاي سازمان حج وزيارت در نجف اشرف است و تلاش خواهيم كرد تا بخشي از اين خواسته ها را در آينده با ساخت چنين مجموعه هايي فراهم كنيم.

وي ادامه داد: متاسفانه آشپزخانه هاي نجف اشرف در حال حاضر در سطح انتظارات ما نيست به همين دليل تلاش مي كنيم اين پروژه هر چه زودتر به اتمام برسد.

گفتني است، اين آشپزخانه در زميني به مساحت 19 هزار و 600 متر مربع و زير بنايي بالغ 10 هزار متر مربع در حال ساخت است و در هر وعده ظرفيت طبخ 20 هزار پرس غذا را دارد.

محل اقامت، سالن كنفرانس، نماز خانه، لابي، رستوران، نانوايي و سردخانه از بخش هاي اين مجتمع صنعتي درحال ساخت است.

بيش از 75 درصد امكانات و تجهيزات اين آشپزخانه از ايران تامين شده است.

مدير اين پروژه در حاشيه بازديد رييس سازمان حج وزيارت از تكميل شدن برخي بخش هاي اين مجتمع خبر داد و گفت: تلاش مي كنيم تا بخش اقامتگاه، سردخانه و سالن پخت برنج را تا اربعين تكميل كنيم.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.