پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

درمانگاه ولايت در نجف اشرف آماده ارائه خدمات به زائران است

درمانگاه ولايت در نجف اشرف آماده ارائه خدمات به زائران است

رييس سازمان حج و زيارت كه درنجف اشرف بسر ميبرد در بازديد از درمانگاه ولايت از نحوه بازسازي و ارائه خدمات درماني در اين مركزمطلع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، آقاي حميد محمدي در سومين برنامه كاري خود در روز يكشنبه (23 مهرماه) از درمانگاه ولايت كه ويژه زائران ايراني در نجف اشرف راه اندازي شده است، بازديد كرد و در جريان مراحل بازسازي و توسعه آن قرار گرفت.

وي كه به همراه شماري از مديران سازمان حج و زيارت و شركت خدماتي و زيارتي شمسا به اين مجموعه رفته بود در بازديد از بخش هاي مختلف اين درمانگاه با تعدادي از پزشكان و كادر درماني آن به گفت وگو پرداخت.

آقاي محمدي، خدمات ارائه شده در اين درمانگاه را مناسب خواند و با تقدير از تلاش صورت گرفته براي بازسازي اين مجموعه، از مديران اجرايي اين مركز درماني خواست كه سطح خدمات دهي به زائران را افزايش دهند و خود را براي حضور ميليوني زائران اربعين حسيني آماده كنند.

محسن نظافتي، مدير كل عتبات عاليات سازمان حج وزيارت نيز در حاشيه اين بازديد به نماينده مركز پزشكي جمعيت هلال احمر در حج و زيارت گفت:انتظار مي رود براساس قراردهايي كه با مركز پزشكي حج و زيارت داريم، خدمات بهتر و بيشتري به زائران ايراني ارائه شود.

دكتر شوشتري، نماينده مركز پزشكي حج و زيارت نيز دراين بازديد، از خدمات درماني ارائه شده در اين درمانگاه گزارش داد و از مسؤولان سازمان حج و زيارت و شركت شمسا براي بازسازي آن تقديركرد.

گفتني است، درمانگاه ولايت يكي از بزرگترين درمانگاه هايي است كه براي زائران ايراني در نجف اشرف راه اندازي شده است و خدمات درماني و پزشكي به زائران ارائه مي دهد.

درمانگاه ولايت در هتل نبا، خيابان شارع امام علي (ع) واقع شده است.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.