پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سطح خدمات و تسهيلات به زائران دانشجو افزايش يابد

سطح خدمات و تسهيلات به زائران دانشجو افزايش يابد

رييس سازمان حج و زيارت در ادامه سفر به عراق در جمع زائران دانشجو از مديران و مسؤولان اجرايي خواست سطح كيفي و كمي خدمات دهي به زائران دانشجو را افزايش دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت ، آقاي حميد محمدي، رييس سازمان حج وزيارت، روز يكشنبه (23 مهرماه) در ادامه برنامه هاي كاري خود در نجف اشرف به هتل مدينه العطاء محل اقامت دانشجويان زائر رفت و در جريان فعاليت ها و برنامه هاي ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان قرار گرفت.

وي ضمن بررسي مشكلات و كاستي هاي موجود دراين هتل ، از مديران و مسؤولان اجرايي خواست نسبت به افزايش كمي و كيفي سطح خدمات دهي به دانشجويان زائر بيشتر تلاش كنند.

آقاي محمدي، حضور زائران دانشجو را در عتبات عاليات بسيار مغتنم برشمرد و تصريح كرد: بسياري از خانواده ها و دانشجويان اظهار مي كنند كه ما به خدمات و پشتيباني شما اطمينان داريم به همين دليل با وجود تمامي مشكلات حاضريم كه فرزندانمان را به اين سفر معنوي اعزام كنيم.

وي افزود: بايد حسن اعتماد مردم به سازمان حج و زيارت را ارج نهيم و اين سرمايه بسيار بزرگ را قدر بدانيم و نسبت به ارائه خدمات و تسهيلات بهتر به زائران دانشجو بيشتر تلاش كنيم.

رييس سازمان حج و زيارت در ادامه به برخي از مشكلات موجود در نجف اشرف اشاره كرد و گفت: يكي از دغدغه هاي ما ، موضوع اقامتگاه است كه به دليل برخي مشكلاتي در اين شهر هنوز نتوانسته ايم از نظر مراكز اقامتي و هتل ها به نقطه مطلوبي برسيم ولي با وجود همه اين مشكلات تلاش كرديم تا بهترين امكانات را براي زائران عزيز فراهم كنيم.

وي يادآور شد: متاسفانه در حوزه اطلاع رساني به زائران خوب عمل نشده است و گاهي برخي زائران به دليل ندانستن وضعيت شهرهاي زيارتي همچون نجف اشرف و كربلاي معلا دچار مشكل مي شوند كه با اطلاع رساني درست و دقيق مي توان تا حدودي اين مشكل را برطرف كرد.

برپايه اين گزارش در حاشيه اين بازيد آقاي حاج علي اكبري، نماينده ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان، ضمن تشكر از حضور مديران ارشد سازمان حج و زيارت در جمع دانشجويان گفت: حضور شما باعث دلگرمي و افزايش توانمندي هايمان مي شود كه اميدواريم اين روند و اقدامات همچنان مستمر باشد.

وي در ادامه از آمار زائران دانشجو و خدمات ارائه شده به آن ها گزارشي ارائه كرد و گفت: هم اينك خدماتي كه به زائران داده مي شود، مطلوب است و امروز يكي از بهترين اقامتگاه ها براي زائران دانشجو در نجف اشرف تدارك ديده شده است كه اين امر نشان مي دهد مديران و مسوولان ارشد سازمان حج وزيارت نسبت به برنامه هاي دانشجويي اهتمام ويژه اي دارند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.