پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت مدافع حقوق قانونی دفاتر مجاز خدمات زیارتی است

در حوزه اعزام زائر به عتبات قوانین و ضوابط کشور توسط غیرمجازها(آزادبرها) نادیده گرفته می شود

در حوزه اعزام زائر به عتبات قوانین و ضوابط کشور توسط غیرمجازها(آزادبرها) نادیده گرفته می شود

نادیده گرفته شدن ضوابط و قوانین از طرف غیر مجازها(آزادبرها) در زمینه اعزام زائران به عتبات عالیات، مشکلات و تبعات برای هموطنان به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، حمید محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه این سازمان از حقوق دفاتر زیارتی در چرخه اعزام  زائر به عتبات حمایت می کند و مدافع حقوق آنان است، گفت: متاسفانه برخی افراد بدون داشتن هیچ گونه مجوز قانونی، تجربه و صلاحیت وارد حوزه اعزام زائر به عتبات شده اند، که باید برای حل این مشکل چاره جویی شود.

محمدی در جمع هیئت مدیره شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان مرکزی تصریح کرد: سازمان حج و زیارت از دو سال پیش به منظور ساماندهی اعزام های عتبات، طرح اعزام های استانی را راه اندازی کرده است و هم اکنون آسیب شناسی در این زمینه را در دستور کار خود دارد.

وی با دعوت از هموطنان به بهره گیری و استفاده از توانمندی های سازمان حج و زیارت و کارگزاران و دفاتر مورد تایید این سازمان افزود: سازمان حج و زیارت به نوبه خود تلاش می کند با افزایش جذابیت های لازم از جمله ارزان کردن هزینهسفر و افزایش کیفیت و تنوع خدمات در استان ها، موجبات گرایش هر چه بیشتر هموطنان به استفاده از مسیرهای مطمئن و قانونی تر ترغیب کند.

رئیس سازمان حج و زیارت در همین حال تاکید کرد: هموطنان در صورتی که برای اعزام به عتبات عالیات عراق از کانال های قانونی و مطمئن استفاده کنند، از بهترین خدمات و مطمئن ترین امنیت بهره مند می شوند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.