پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت

توقف پرواز زائران عتبات به فرودگاه نجف تا اطلاع ثانوی

توقف پرواز زائران عتبات به فرودگاه نجف تا اطلاع ثانوی

محسن نظافتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت گفت: بدنبال افزایش هزینه های فرودگاه نجف مقامات ایرانی مذاکرات و تماس هایی با مسئولین این فرودگاه داشته اند که مسئولان فرودگاه نجف در خصوص کاهش هزینه های فرودگاهی وعده هایی نیز داده بودند.

وی افزود: با توجه به اینکه مسئولان فرودگاه نجف تا کنون به وعده های خود در خصوص کاهش هزینه ها عمل نکرده اند، از سوی  مسئولان هواپیمایی کشورمان تصمیم گرفته شد که تا زمانی که مذاکرات به نتیجه نرسیده کلیه پروازهای اعزامی به عراق از جمله پروازهای زائران عتبات عالیات به فرودگاه بغداد انتقال داده شود و سازمان حج و زیات نیز از این تصمیم تبعیت خواهد کرد.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت بیان کرد: افزایش هزینه های فرودگاه نجف افزایش هزینه سفر زائران عتبات را نیز بدنبال داشت و از این رو از امروز (ششم آذرماه 96 ) تا اطلاع ثانوی کلیه پروازهای رفت و برگشت زائران ایرانی از فرودگاه بغداد انجام خواهد پذیرفت.

نظافتی در این خصوص توضیح داد که تلاش شده زائران ایرانی با صرف کوتاه ترین زمان از بغداد به نجف و بالعکس انتقال داده شوند.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت همچنین یادآور شد: ثبت نام از مشتاقان زیارت عتبات برای سفرهای 27 آذر 96 به بعد ، از پایان این هفته از طریق سامانه www.atabat.org.ir و یا مراجعه به دفاتر زیارتی سراسر کشور انجام خواهد گرفت.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.