پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

گرامیداشت هفته بسیج در سازمان حج و زیارت

گرامیداشت هفته بسیج در سازمان حج و زیارت

بنابر گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت در این مراسم که بسیجیان سازمان به همراه مسئولان و دیگر کارکنان حضور داشتند،  حمید محمدی رییس سازمان طی سخنانی ضمن قدردانی از فداکاری بسیجیان جان برکف در حفظ و حراست از دستاورهای انقلاب اسلامی، از بسیج با عنوان الگوئی برای دیگر ملتها یاد کرد.

وی گفت: جبهه مقاومت در لبنان ، سوریه و عراق در قالب حزب الله و حشد الشعبی توانست با تاسی از اندیشه های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در قالب و چارچوب بسیج به فرماندهی سردار سلیمانی طی مدت کوتاهی بساط داعش را از سرزمین های مسلمانان برچیند و به پیروزی دست یابد که این پیروزی نشات گرفته از تفکرات و اندیشه بسیج است.

محمدی با بیان اینکه بسیج در مقاطع مختلف بویژه بحرانها به کمک مردم وحفظ ارزشها و دستاوردهای انقلاب آمده افزود:مرور سالهای گذشته به خوبی نشان می دهد که نقش بسیج در حفظ و استمرار انقلاب، نقشی غیر قابل انکار است. رییس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: بسیج همیشه با مردم بوده و همچنان در خدمت مردم باقی خواهد ماند.

در این مراسم سهراب فولادوند فرمانده مرکز مقاومت بسیج بین الملل سازمان حج و زیارت گزارشی از فعالیت این مرکز به منظور تقویت، اشاعه و گسترش فرهنگ بسیج ارائه کرد.

این مراسم با برگزاری بخشهای چون پخش نماهنگ، دکلمه و شعرخوانی پایان یافت. 

 

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.