معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از ثبت نام حدود 40 هزار دانشگاهی کشور برای سفر به عراق و زیارت عتبات عالیات تا امروز (سه شنبه) خبر داد.

 

" />

پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ثبت نام حدود 40 هزار دانشگاهی برای زیارت عتبات

ثبت نام حدود 40 هزار دانشگاهی برای زیارت عتبات

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از ثبت نام حدود 40 هزار دانشگاهی کشور برای سفر به عراق و زیارت عتبات عالیات تا امروز (سه شنبه) خبر داد.

 

بنابر گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت این درحالیست که به گفته زارع؛ ثبت نام از دانشگاهیان برای اعزام به عتبات از روز 25 آذر ماه آغاز شده و تا پنجم دی ماه ادامه دارد.

بنابر این گزارش ، در این حال حجت الاسلام و المسلمین فقیهی رییس این ستاد نیز دیروز طی کنفرانسی مطبوعاتی در باره اعزام دانشگاهیان،گفت: با همكاري بعثه مقام معظم رهبري،سازمان حج و زيارت و شركت شمسا برنامه هاي مختلف مذهبي و فرهنگي ويژه اي براي اين دوره تدارك ديده شده که  قبل، حين و بعد از سفر عتبات اجرا می شود.

وي با اشاره به افزايش سهمیه دانشگاهیان در اين دوره از اعزامها گفت:با توجه به استقبال بي نظير دانشگاهيان در دوره هاي قبل،در اين دوره  17000 نفر از زائران در قالب 420 كاروان از اول بهمن ماه 96 تا پايان ارديبهشت ماه 97 به عتبات عاليات اعزام خواهند شد.

رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از تعیین وام سفر به عتبات برای دانشگاهیان خبر داد وافزود: براي دانشگاهياني كه با هواپیما به عراق اعزام شوند وام قرض الحسنه يك ميليون و پانصد هزار توماني و براي زائراني كه به شکل زميني اعزام شوند، وام يك ميليون توماني در نظر گرفته شده است كه این وام بعد از مشخص شدن ثبت نام ، در اختيار زائرين متقاضی دانشگاهی قرار خواهد گرفت. به گفته فقیهی همچنين بر اساس تفاهم نامه منعقد شده میان ستاد و صندوق رفاه دانشگاهيان ،وام يك ميليوني توماني به زائران مجرد و وام يك و نيم ميليون توماني به دانشجويان متاهل وزارت علوم تعلق خواهد گرفت كه بازپرداخت آن بعد از پایان تحصيلات خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین فقیهی در پایان گفت: ثبت‌نام هجدهمين مرحله اعزام دانشگاهيان به عتبات عاليات که از 25 آذر آغاز شده تا 5 دي ماه در سايت لبيك به نشانيwww.labbayk.ir ادامه خواهد داشت شد و اسامی برگزیدگان بعد از قرعه كشي روز 9 دي ماه در همین سایت اعلام مي شود.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.