پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

آزمون مدیریت کاروان عتبات؛ جمعه 22 دی ماه

آزمون مدیریت کاروان عتبات؛ جمعه 22 دی ماه

مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت اعلام کرد: آزمون "مدیریت کاروان عتبات" روز جمعه 22 دی ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، حمیدرضا محمدی در این باره گفت: پس از فراخوان سازمان برای شرکت متقاضیان در این آزمون، بیش از 8 هزار نفر اقدام به ثبت نام کرده اند که از این تعداد حدود 5700 نفر واجد شرایط شرکت درآزمون شناخته شده اند.

محمدی با بیان اینکه واجدان شرایط باید روز جمعه 22 دی ماه در آزمون اول شرکت کنند افزود: آزمون روز جمعه 40 درصد امتیازات را به خود اختصاص داده و 15 درصد از مابقی امتیازات مربوط به شاخص های فردی متقاضیان خواهد بود و کسانی که بتوانند 60 درصد امتیازات این دو مرحله را به دست آورند به مرحله بعدی راه پیدا می کنند. 

محمدی گفت: از میان شرکت کنندگان در آزمون 22 دی ماه به اندازه سه برابر ظرفیت انتخاب و برای مصاحبه حضوری به استانها معرفی خواهند شد.

مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت با اعلام اینکه در پایان آزمون تعدادی از افراد به عنوان معاون آموزشی عتبات انتخاب خواهند شد که این افراد  می توانند در صورت تجربه اندوزی موفق درین سمت و طی مراحل خاص مربوط به آن تا مدیریت کاروانهای حج نیز ارتقاء یابند.

چگونگی حضور متقاضیان در مرحله آزمون در اطلاعیه فراخوان سازمان حج و زیارت به نشانی الکترونیکی www.kargozaran.haj.ir درج شده است.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.