مجمع عمومی سالیانه شرکت شمسا پس از جلسه 6 ساعته ، اعضای هیات مدیره جدید را انتخاب و معرفی کرد.

" />

پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

انتخاب هیئت مدیره شرکت شمسا

انتخاب هیئت مدیره شرکت شمسا

مجمع عمومی سالیانه شرکت شمسا پس از جلسه 6 ساعته ، اعضای هیات مدیره جدید را انتخاب و معرفی کرد.

بر اساس سرای مجمع عمومی شمسا؛ ابوالفضل یازرلو، علیمحمد متبحری، حمید ذاکری، محمد مسگری و خادم القرآن به عنوان اعضای هیات مدیره این شرکت انتخاب شدند.

محمد جواد دانشیار مدیرعامل کنونی شمسا در پایان این جلسه اظهار داشت: در نشست مجمع عمومی شمسا علاوه بر انتخاب اعضای هیات مدیره جدید، ضمن ارائه گزارشهایی از روند فعالیت یک سال گذشته ارائه و راهبردهای شرکت برای چابک سازی و ادامه فعالیتها بررسی شد.

دانشیار در تشریح عملکرد شمسا طی سال گذشته گفت: طی سال 95 بیش از 735 هزار زائر تحت نظارت شرکت شمسا در قالب 19787 کاروان هوایی و 7398 کاروان زمینی به عتبات عالیات اعزام شده اند. وی افزود: همچنین برای اعزام زائران از طریق هوایی 2192 پرواز از فرودگاههای مختلف کشور انجام شده است.

مدیرعامل شمسا به اعزام کاروانهای زمینی به عتبات اشاره کرد و بیان داشت:از مجموع کاروانهای اعزام شده، 73 درصد  از مرز مهران، 17 درصد از مرز شلمچه و 10 درصد از مرز چزابه عبور کرده اند.

شرکت شمسا (شرکت مرکزی دفاتر خدمات زیارتی سراسر کشور)، مجری اعزام زائر به عتبات زیر نظر سازمان حج و زیارت است که کار اعزام زائران را از طریق 2500 دفتر خدمات زیارتی در سراسر کشور انجام می دهد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.