در دیدار مدیر عامل بانک ملت با رییس سازمان حج و زیارت راههای گسترش همکاری های دوجانبه بررسی شد.

" />

پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت و بانک ملت همکاری ها را گسترش می دهند

سازمان حج و زیارت و بانک ملت همکاری ها را گسترش می دهند

در دیدار مدیر عامل بانک ملت با رییس سازمان حج و زیارت راههای گسترش همکاری های دوجانبه بررسی شد.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت در این دیدار، رییس سازمان حج و زیارت ضمن تبریک انتصاب مدیرعامل بانک ملت و آرزوی موفقیت برای وی و مجموعه بانک ملت، ابراز امیدواری کرد؛ همکاری های دو طرف در زمینه های مختلف گسترش یابد.

حمید محمدی همکاری های سازمان و بانک ملت را خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: هدف ما از گسترش همکاری های دو جانبه ، بیش از هر چیزرضایت زائر و تامین منافع معنوی حاصل از آن است.

وی با اشاره به پروژه ساخت هتل امام علی (ع) در شهر نجف اشرف و مشارکت بانک ملت در این پروژه تصریح کرد: حمایت جدی تر بانک ملت از این پروژه ، بیش از پیش موجبات رضایت زائران ایرانی را فراهم خواهد کرد.

رییس سازمان حج و زیارت افزود: پایان پروژه هتل امام علی (ع) در نجف می تواند آغازی بر فعالیت ها و همکاری های تازه بانک ملت و سازمان حج و زیارت در خدمت به زائران باشد.

دراین نشست محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت هم با ارزشمند خواندن فعالیت و خدمات سازمان حج و زیارت به زائران عزیز گفت: بانک ملت از سال 1387 وارد موضوع حج و زیارت شد و از همان ابتدای ورود جنبه های معنوی کار را در الویت قرار داد.

وی بر لزوم به انجام رسیدن پروژه هتل امام علی (ع) در شهر نجف تاکید کرد و گفت: دستورات لازم برای کمک بیشتر به این پروژه صورت گرفته است و ما امیدواریم این هتل با همکاری همه طرفها هرچه سریعتر راه اندازی شود تا زائران بتوانند از آن بهره ببرند.

در این نشست یکی از کارشناسان بانک ملت گزارشی از خدمات و تسهیلات ارائه شده از طرف این بانک به زائران حج و عتبات عالیات طی سالهای گذشته را ارائه کرد.

در نشست مذکور علاوه بر حمید محمدی رییس سازمان حج و زیارت و محمد بیگدلی مدیرعامل و بهمن اسکندری معاون و عضو هیات مدیره بانک ملت، چند تن از معاونان سازمان نیز حضور داشتند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.