رییس سازمان حج و زیارت: علاقمندان تشرف به حج در سال 97  می توانند اطلاعات خود را تکمیل کنند.

" />

پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رییس سازمان حج و زیارت: علاقمندان تشرف به حج در سال 97 می توانند اطلاعات خود را تکمیل کنند

رییس سازمان حج و زیارت: علاقمندان تشرف به حج در سال 97  می توانند اطلاعات خود را تکمیل کنند

رییس سازمان حج و زیارت: علاقمندان تشرف به حج در سال 97  می توانند اطلاعات خود را تکمیل کنند.

بنابرگزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت حمید محمدی امروز (دوشنبه) در این باره گفت: بر اساس فراخوانی که انجام شده است هموطنانی که تا تاریخ ۳۰ آبان ۱۳۸۵ اقدام به نام نویسی تشرف به حج کرده اند، می توانند از روز چهارشنبه به سامانه الکترونیکی حج مراجعه و اطلاعات خود در سامانه مذکور را اصلاح یا تکمیل نمایند.
 
وی افزود این اقدام مقدمه ای برای اعلام آمادگی جهت تشرف به حج در سال ۹۷ خواهد بود. بدیهی است به محض تکمیل اطلاعات، بستر لازم برای ارتباط با حجاج و اطلاع رسانی به ایشان در خصوص برنامه های اجرایی حج آتی فراهم خواهد شد.

محمدی به لزوم اطلاع رسانی دقیق به هموطنان زائر اشاره کرد و افزود: اطلاع رسانی به موقع و دقیق به ویژه در فرصت مناسب قبل از موسم حج، نقش بسیار مهمی در ارایه خدمات بهتر و روانتر به حجاج خواهد داشت. 

رییس سازمان حج و زیارت تاکید کرد بر همین اساس تلاش می شود زائران به بهترین شکل در جریان بایدها و نبایدها، الزامات این سفر معنوی قرار گیرند تا  با انشالله با آگاهی کامل نسبت به فرایندهای اجرایی و آمادگی های همه جانبه و برخورداری از ساز و کارهای مربوطه به سفر حج در  سال 97 مشرف شوند. 

محمدی اشاره کرد: قطعا و بر اساس تجارب قبلی اطلاع رسانی به موقع و مفید، ضمن ایجاد آمادگی همه جانبه در زائران، از مشکلات و سختی های متداول سفر حج خواهد کاست.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص زمان ثبت نام در  کاروانها اظهار داشت: به محض تامین مسکن و اجاره هتلهای مورد نیاز در مکه و مدینه، اسامی کاروانها و درجات هتل ها برای اینکه حجاج بتوانند منطبق با سلیقه و تمایلشان ثبت نام کنند اعلام خواهد شد. این مرحله به احتمال زیاد در اوایل اسفند خواهد بود.

وی تاکید کرد در سال ۹۷ حدود ٦٠٠ کاروان وظیفه خدمات رسانی به حجاج را بر عهده خواهند داشت.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.