پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نتايج آزمون معاونت آموزشي كاروان های عتبات اعلام شد

نتايج آزمون معاونت آموزشي كاروان های عتبات اعلام شد

سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه ای اعلام کرد: شرکت کنندگان در آزمون معاونت آموزشی عتبات عالیات عراق می توانند با مراجعه به سامانه جامع کارگزاران نتیجه آزمون و وضعیت خود را مشاهده نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، در متن این اطلاعیه آمده است: بدینوسیله به اطلاع می رساند مطابق برنامه زمانبندی قبلی، شرکت کنندگان فراخوان معاونت آموزشی عتبات عالیات عراق می توانند با مراجعه به سامانه جامع کارگزاران(https://kargozaran.haj.ir) نتیجه آزمون و وضعیت خود را از صفحه اصلی سامانه جامع کارگزاران‏/ نمایه­ ی فراخوانهای آزمون مشاهده نمایند.

یادآوری می نماید نمره آزمون متقاضیانی که در آزمون کتبی حداقل 2200 امتیاز را کسب كرده اند با شاخص های فردی جمع شده و بر اساس سه برابر نیاز هر شهر برای مصاحبه دعوت شده اند و افرادی که امتیاز آزمون آنان کمتر از 2200 بوده برای مصاحبه دعوت نشده اند.

بررسی مدارک و انجام مصاحبه پذیرفته شدگان با برنامه ریزی قبلی دفاتر حج و زیارت استان ها از تاریخ ٧ بهمن ماه ٩٦ شروع و حداکثر تا تاریخ ٥ اسفند ماه ٩٦ انجام خواهد شد. 

دوره آموزشی مربوطه نیز پس از انجام مصاحبه و اعلام نتیجه نهایی توسط هر یک از دفاتر حج و زیارت استان ها اطلاع رسانی و برگزار خواهد شد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.