پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سازمان حج و زیارت برگزار شد

مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سازمان حج و زیارت برگزار شد

مراسم بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولان و کارکنان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری سه شنبه شب در سازمان حج و زیارت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی  حج و زیارت، "حمید محمدی" رئیس سازمان حج و زیارت سه شنبه شب-17 بهمن 96- در مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سازمان حج و زیارت، گفت: با جانفشانی مردم و از خودگذشتگی شهدای والا مقام دفاع مقدس و مدافع حرم و همچنین رهبری خردمندانه امام خمینی(ره) و رهبری مدبرانه و اندیشمندانه رهبر معظم انقلاب، امروزکشتی انقلاب اسلامی در آستانه ورود به دهه پنجم است.

وی با بیان اینکه کشتی انقلاب اسلامی چهار دهه در اقیانوس پر تلاطم و طوفان زده توطئه ها و دسیسه های استکبار جهانی همچنان استوار و پا برجاست، خاطر نشان کرد: امیدواریم برخی مشکلات و سختی های ناشی از تحریم ها و دسیسه های دشمن با همت مردم و تداوم تلاش های مسئولان در سایه عنایات حضرت حق برطرف شود.

رئیس سازمان حج و زیارت که در مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در جمع همکاران این سازمان و خانواده هایشان سخن می گفت، از تلاش های همکاران این سازمان در حج، اربعین و سفرهای عتبات عالیات و همچنین همراهی خانواده های آنان تقدیر کرد و افزود: تلاش های خالصانه همکارانم در سازمان حج و زیارت برکات معنوی و اخروی بدنبال خواهد داشت.

این مراسم با اجرای سرود توسط گروه سرود نوجوانان، اجرای نمایش های تردستی، آکروباتیک و طنز، مسابقه برای کوکان و بزرگسالان، خواندن اشعاری در مدح اهل بیت(ع) و اجرای سرودهای انقلابی همراه بود.
 

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.