پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مراسم بزرگداشت پیشکسوتان سازمان حج و زیارت برگزار شد

مراسم بزرگداشت پیشکسوتان سازمان حج و زیارت برگزار شد

صبح امروز به مناسبت شانزدهمین سالگرد تاسیس کانون بازنشستگان سازمان حج و زیارت، مراسم بزرگداشت پیشکسوتان این سازمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، مراسم بزرگداشت پیشکسوتان سازمان حج و زیارت صبح امروز(چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه) با حضور رییس و مسئولان و جمعی از همکاران پیشکسوت این سازمان برگزار شد.

بر اساس این گزارش حمید محمدی رییس سازمان حج و زیارت در این مراسم، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، حضور در جمع پیشکسوتان سازمان حج و زیارت را مایه افتخار و خرسندی دانست و گفت: همکاران پیشکسوت سازمان حق بزرگی بر گردن این سازمان دارند و برای بهره گیری از تجربه های ارزشمند این عزیزان باید همیشه پیوند توام با همدلی میان همکاران شاغل در سازمان و همکاران بازنشسته  وجود داشته باشد.

رییس سازمان حج و زیارت کشورمان با اشاره به اینکه بازنشستگان این سازمان و تجارب گرانقدر آنان سرمایه های ارزشمندی برای سازمان است، از تلاش ها و پیگیری های کانون بازنشستگان سازمان حج و زیارت در همراهی با برنامه ها و اقدامات این سازمان قدردانی کرد و بهره گیری از ظرفیت های آن عزیزان را مورد تاکید قرار داد.

آقای محمدی به مسئولان سازمان حج و زیارت تاکید کرد: اهتمام در جهت رفع مسائل بازنشستگان سازمان را با جدیت دنبال کنند.

در ابتدای این مراسم مهدی حمزه ای رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان سازمان حج و زیارت گزارشی از برنامه ها و اقدامات این کانون ارائه داد و از مسئولان سازمان حج خواست تا رسیدگی بیشتر به مسائل بازنشستگان سازمان را مورد توجه قرار دهند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.