پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رییس سازمان حج و زیارت تاکید کرد

مدیران کاروانهای حج تمتع حلقه وصل زائران و سازمان حج و زیارت/تاکید بر اعزام های استانی عتبات عالیات

مدیران کاروانهای حج تمتع حلقه وصل زائران و سازمان حج و زیارت/تاکید بر اعزام های استانی عتبات عالیات

رئیس سازمان حج و زیارت، مدیران کاروان ها را حلقه وصل بین زائران و سازمان حج و زیارت دانست و تاکید کرد: در حوزه فرهنگی نیز روحانیون نقش بسزایی دارند؛ باید در خصوص توجیه و اطلاع رسانی به زائران تلاش لازم صورت گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ حمید محمدی امروز در نشست کارگزاران و مدیران حج استان فارس به تشریح برنامه های سازمان حج و زیارت در حج تمتع ۹۷ پرداخت.

وی ضمن عرض تبریک به مناسبت ماه مبارک شعبان اظهار کرد : اینکه اولین جلسه دیدار با مدیران حج ۹۷ از شیراز سومین حرم اهل بیت علیهم السلام شروع کردیم به فال نیک می گیریم و باعث افتخار محسوب می شود.

رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه در دو بخش با موضوعات عتبات و حج سیاست ها و برنامه های سازمان را تشریح کرد و گفت: در بحث اعزام عتبات استانی بسیار جدی هستیم؛ با توجه به شرایط فعلی که رقابت جدی در ارایه خدمات مناسب به زایرین حرف نخست را می زند، استان ها با رعایت اصول کلی ابلاغی، در جذب و اعزام زایر منطبق با شرایط استان خود آزادی عمل دارند.

محمدی افزود : سازمان حج و زیارت دو وظیفه دارد که یکی صیانت از حقوق زائر و زائر حمایت از حقوق دفاتر و شرکت های خدمات زیارتی است.

وی تاکید کرد: حتما می بایست بازار رقابت در بین استان ها بوجود آید و همچنین باید با توجه به سلیقه مردم خدمات ارائه کنیم.

رئیس سازمان حج و زیارت به موضوع حج تمتع ۹۷ اشاره کرد و گفت : تنها حلقه وصل بین سازمان و زائر ، مدیر کاروان و نیز در حوزه فرهنگی روحانی کاروان است که باید برنامه های سازمان را به درستی مطرح و اجرا کنند و باید در خصوص اطلاع رسانی و توجیه زائرین فعالیت و تلاش بسزایی انجام دهند.

در این نشست استانی حمید محمدی ریاست سازمان ، آزاد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان و حمیدرضا محمدی مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت و مدیران و عوامل حج ۹۷ و مدیران دفاتر و شرکت های زیارتی و کارگزاران فارس حضور یافتند .

همچنین علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس نیز به ارایه توضیحات در خصوص برنامه های انجام شده پرداخت.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.