معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت، حج را یک سفر معنوی با اهمیت و باعظمت دانست و تاکید کرد: با ارزشترین مردم کسی است که مفیدترین برای مردم باشد.

" />

پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

حج، سفری معنوی و با عظمت است

  • 29 اردیبهشت 1397
  • 18:43
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 1174 بازدید
  • Article Rating
حج، سفری معنوی و با عظمت است

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت، حج را یک سفر معنوی با اهمیت و باعظمت دانست و تاکید کرد: با ارزشترین مردم کسی است که مفیدترین برای مردم باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ آیین تکریم و معارفه سرپرست حج و زیارت استان گلستان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت  کشور آقای آزاد و همکاران حج و زیارت استان ،

حجت الاسلام والمسلمین دارویی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در استان ، همکاران واحد آموزش و مدیر عامل شرکت مرکزی به نمایندگی از کارگزاران زیارتی استان در محل دفتر حج و زیارت استان برگزار شد و از زحمات چهار ساله رضا درگاهی مدیر سابق حج و زیارت استان گلستان  قدردانی و سید علی میر قاسم پور به عنوان سرپرست جدید معرفی شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین دارویی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در استان گلستان در این مراسم اظهار کرد: حج نوعی تمرین خودسازی است که انسان باید در این سفر معنوی خود را پالایش کند.

 

وی از زحمات آقای درگاهی تقدیر و برای سرپرست جدید آرزوی توفیق و خدمت صادقانه کرد.

 

سید علی میرقاسم پور سرپرست جدید مدیریت حج و زیارت استان گلستان نیز ضمن خیر مقدم به حضار و تشکر از زحمات آقای درگاهی گفت: از همکاران این مجموعه می خواهم که با تلاش مضاعف و یاری پروردگار متعال سطح خدمات رسانی به زائران بیت ا...الحرام و اعتاب مقدسه را در بهترین صورت ممکن افزایش دهیم.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت نیز در این مراسم حج را یک سفر معنوی با اهمیت و باعظمت دانست و تاکید کرد: با ارزشترین مردم کسی است که مفیدترین برای مردم باشد.

 

آقای آزاد، توفیق خدمت بیمنت به خلق خداوند را ارزشمند دانست و اظهار کرد: خدمت صادقانه سبب می شود انسان همچنان در ذهن مردم جاودانه باشد.

 

لازم به ذکر است رضا درگاهی مدیر سابق حج و زیارت استان گلستان در این مراسم به ارائه گزارشی از عملکرد خود در دوران چهارسال مدیریت پرداخت و برای سید علی میر قاسم پور در مسئولیت جدید آرزوی توفیق کرد.

 

در پایان مراسم از زحمات رضا درگاهی مدیر سابق حج و زیارت استان قدردانی شد.                                               

 

همچنین آقای آزاد معاون منابع انسانی سازمان حج و زیارت با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان نیز دیدار و گفت وگو داشت.

 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.