پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت خبرداد

آخرین برنامه ریزی ها برای صدور روادید حجاج

  • 28 خرداد 1397
  • 19:02
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 1609 بازدید
  • Article Rating
آخرین برنامه ریزی ها برای صدور روادید حجاج

 رئیس سازمان حج و زیارت اظهار کرد: عملیات ثبت اطلاعات حجاج در سامانه وزارت حج عربستان موسوم به مسار برای صدور روادید سفر به عربستان هم آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج و زیارت، رئیس سازمان حج و زیارت در نشست امروز شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبري و سازمان حج و زيارت با بیان اقدامات صورت گرفته برای تامین ارز مورد نیازحج امسال، تصریح کرد: با همکاری بانک مرکزی در تلاش هستیم تا مشکلات باقیمانده در مورد انتقال ارز مربوط به هزینه های سفر حج برطرف شود.

وی با اشاره به عضویت حدود 27 هزار نفر از زائران حج امسال در پیام رسان های ایرانی افزود: ارتباط دو سویه خوبی با زائران و کارگزاران حج 97 برقرارشده است و اطلاعات کاربردی به صورت مستمر برای آنها ارسال و به سوالات شان پاسخ داده می شود.

رئیس سازمان حج و زیارت اضافه کرد: عملیات ثبت کردن اطلاعات حجاج در سامانه وزارت حج عربستان موسم به مسار برای صدور روادید سفر به عربستان هم آغاز شده است.

در پایان رئیس سازمان حج و زیارت هم ازمسئولان مركز پزشكي حج و زيارت خواست ضمن هماهنگی با وزارت بهداشت عربستان، زمینه استفاده ازامکانات بیمارستان های سعودی در مدینه منوره، مکه مکرمه و مشاعر را برای درمان بیماران فراهم کنند.

 

در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبري و سازمان حج و زيارت برنامه ریزی های انجام شده برای تامین سوغات حجاج از بازار داخلی بررسی و بر لزوم پیگیری موضوع اختصاص ارز به زائران سفرهای زیارتی تاکید شد.

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.