پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مشاور رییس جمهور : بازرسی ها باید دقیق ،مستمر ،منصفانه و همه جانبه باشد

مشاور رییس جمهور : بازرسی ها باید دقیق ،مستمر ،منصفانه و همه جانبه باشد
به گزارش گروه خبری حج نیوز اعزامی به مدینه منوره :پیش از ظهر امروز یکشنبه نشست بازرسان سازمان حج و زیارت در مدینه منوره به همراه مدیرکل بازرسی و ارزشیابی سازمان در حضور حجةالاسلام و المسلمین دکتر موسوی مشاور رییس جمهور و ریاست سازمان حج و زیارت تشکیل شد.
در این دیدار ابتدا مدیرکل بازرسی سازمان حج و زیارت و نیز هریک از بازرسان مستقر در مدینه منوره گزارشی از حوزه ماموریت و عملکرد بازرسی و ارزشیابی ،وضعیت اسکان زائرین در هتل ها ،حمل و نقل ،تغذیه و بهداشت در کاروان ها را به اطلاع ریاست سازمان رساندند.
در ادامه جلسه آقای دکتر موسوی ریاست سازمان حج و زیارت با تقدیر از زحمات بازرسان سازمان در مدینه اظهار داشت :بازرسی در امر حج که مشخصا" از وظایف این سازمان است امسال بطور منظم صورت می گیرد و به لطف خداوند با توجه به اینکه نیروهای خوب و باتجربه ای در این بخش وجود دارد ،مساله بازرسی و ارزشیابی به شکل مطلوب و مناسبی انجام خواهد شد.در کنار بازرسی هایی که صورت می گیرد سعی شود پیشنهادات و راه حل های عملی و مناسب برای رفع اشکالات احتمالی نیز ارائه گردد.
مشاور رییس جمهور و ریاست سازمان حج و زیارت همچنین با تاکید بر اینکه بازرسی ها باید دقیق ،مستمر ،منصفانه و همه جانبه باشد از بازرسان خواستند در زمینه بازرسی و ارزشیابی روش های علمی و نوین را مورد توجه قراردهند.
مجید عبداللهی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.