پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

آخرین آمادگی ها برای خدمات پزشکی به حجاج حج ۹۷

آخرین آمادگی ها برای خدمات پزشکی به حجاج حج ۹۷

رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به خدمات پزشکی به حجاج گفت: هدف ما در مراسم حج خدمت رساني با كيفيت بالا و در عين حال حفظ سلامت و افزايش رضايتمندي حجاج است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت؛ علي اصغر پيوندي در همایش تیم های بهداشت حج تمتع اظهار کرد: بحث آموزش به حجاج بسیار اثرگذار خواهد بود و موجب رضایتمندی آنان می شود.

وی در ادامه با اشاره به خدمت رساني تيم های پزشکی اظهار کرد: وظيفه خدمات رساني در حوزه بهداشت و درمان ايرانيان خارج از كشور نيز برعهده هلال احمر است، به همين منظور هئيت پزشكي هلال احمر تشكيل شد و توسعه يافت تا بتواند خدمات با كيفيت و شايسته تري را به مردم ارائه كند.

رییس جمعیت هلال احمر، دو اصل دانش و تجربه را ملاك كار دانست و گفت: در ارائه خدمات سلامت به حجاج دو اصل دانش و تجربه ملاك كار است و تلاش شده با استفاده از برنامه ريزي دقيق و فناوري اطلاعات، ارتباط نزديك با ارگان‌ها و سازمان‌هاي موجود در حج برقرار شود تا بتوان خدمات شايسته تري را به حجاج ارائه كنيم.

وي خاطر نشان كرد: هدف ما در مراسم حج خدمت رساني با كيفيت بالا و در عين حال حفظ سلامت و افزايش رضايتمندي حجاج است.

پيوندي عنوان كرد: بحث آموزش به حجاج مي‌تواند هزينه‌ها را كاهش و كيفيت برگزاري مناسك حج و رضايتمندي حجاج را افزايش دهد كه اين آموزش‌ها توسط تيم‌هاي امدادي و و درماني هلال احمر قبل از اعزام به حجاج ارائه مي‌شود.

وي تاكيد كرد: بحث پژوهش در مراسم حج بايد مداوم صورت گيرد، نبايد نزديك برگزاري مراسم حج آن را به ياد آوريم و بعد آن را تا برگزاري حج سال‌هاي بعد فراموش كنيم كه در اين صورت برنامه‌ريزي باكيفيت و آمادگي بيشتري خواهيم داشت، همچنين اين موضوع باعث كاهش هزينه و مصرف مي‌شود.

پيوندي افزود: اميدواريم تا جمعيت هلال احمر در امر خدمت رساني به زائران و جلب رضايتمندي آن ها موفق عمل كند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.