پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در جلسه هماهنگی مسئولان ستاد حج

دست اندرکاران حج ضمن رضایت از پیشرفت امور، بر تلاش بیشتر تاکید کردند

دست اندرکاران حج ضمن رضایت از پیشرفت امور، بر تلاش بیشتر تاکید کردند

مدینه منوره – دست اندرکاران حج کشورمان چهارشنبه شب در جلسه ای به ریاست رئیس سازمان حج و زیارت، ضمن رضایت از پیشرفت امور، بر لزوم تلاش بیشتر تاکید کردند.

در جلسه هماهنگی واحدهای عملیاتی ستاد حج ، همچنین بر رعایت قوانین کشور میزبان از سوی کاروان ها و زائران تاکید شد و از گزارش ها چنین بر می آید که برنامه ریزی های مسیولین حج کسور میزبان و امور اجرایی حج  نسبت به سال های قبل به مراتب بهتر شده است. 
همچنین تلاش بیشتر دست اندرکاران ستاد حج، عامل کاهش اضطراب زائران قلمداد شد. 
در این جلسه مسئولان واحدهای مختلف اعم از حمل و نقل، تغذیه ، اسکان ، تیم پزشکی ، پشتیبانی و تدارکات گزارش هایی از روند اجرایی امور حج 97 را ارائه و برخی مشکلات و نارسایی ها را مطرح کردند.
 در ادامه، حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت، با تاکید بر ضرورت رعایت قوانین کشور میزبان، گفت: مبنای کار ما بر اساس اولویت ها، سلامت و امنیت زوار است.
وی تلاش و کار شبانه روزی ، ابتکار عمل و خلاقیت و مستند سازی فرآیندهای امور اجرایی با هدف رفع نواقص موجود برای سال های آینده و نیز صرفه جویی در همه ابعاد را از دیگر اولویت های کار دست اندرکاران حج کشورمان توصیف کرد. 
محمدی با اشاره به محدودیت های اسکان در مدینه منوره به دلیل کاهش هتل های این شهر ، گفت باید خدمات مناسب و در خور شان زائران ارائه شود.
رئیس سازمان حج و زیارت همچنین در ارتباط با مضیقه فضای اسکان در منا و عرفات ، افزود : این مساله فقط مربوط به زوار ایرانی نیست و مشکل زائران سایر کشورها هم هست ، بنابراین ضمن تلاش برای حل مشکلات ، می بایست ضمن اطلاع رسانی درست، زائران ایرانی را در این خصوص توجیه کنیم. 
محمدی در پایان جلسه ، باردیگر بر تلاش همه دست اندرکاران حج برای بهبود رفاه و آسایش زائران تاکید کرد. 

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.