پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

لحظه به لحظه با زایران حج 97 

ادامه بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از مراکز درمانی مدینه

ادامه بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از مراکز درمانی مدینه

مدینه منوره - امروز شنبه نیز درمانگاه ها و مراکز درمانی ستاد حج درمدینه منوره ، میزبان رئیس سازمان حج و زیارت بود.
سرکشی حمید محمدی رئیس سازمان از این درمانگاه ها که  بیش از دو ساعت بطول انجامید، حول کمبودها و مشکلات تیم پزشکی ایران متمرکزبود. 
محمدی ابتدا از هتل جلنار السلام ، محل استقرار یکی از درمانگاه های تیم پزشکی ایران در مدینه بازدید کرد. دراین بازدید ، پزشکان و دست اندرکاران این مرکز ، ضمن تشکر از حمایت های سازمان حج و زیارت ، به بیان برخی ناهماهنگی ها و اشکالات ، بویژه در ارتباط با توزیع متخصصان در درمانگاه ها و یا محل استقرار این مراکز پرداختند. 
رئیس سازمان حج و زیارت نیز ضمن تقدیر و عرض خداقوت به کلیه کادر درمانی ایران در این درمانگاه ها ، مسائل و موضوعات مطرح شده را بررسی و دستورات لازم برای رفع اشکالات را در محل صادر کرد.
دکتر سعید سیرودیان پزشک عمومی و رییس این مرکز درمانگاهی در این دیدار توضیح داد: روزانه بین 150 تا 200 نفر از زایران به مرکز پزشکی  جلنار سلام که 24 ساعته فعالیت دارد، مراجعه می کنند و بیشتر بیماری ها نیز حول دردهای عضلانی و عفونی، فشار خون و بیماری های سرماخوردگی است.
در ادامه خانم دکتر مریم خیراندیش از پزشکان این مرکز که متخصص طب اورژانس محسوب می شود توضیحاتی را در خصوص نحوه درمان زایران ارایه کرد.
خانم دکتر ماهرخ جعفری نیز در این دیدار از دست اندرکاران حج و زیارت خواست که توصیه های لازم برای انتقال دارو به زایران داده شود و زایران برای رهسپار شدن به مکه مکرمه داروهای خود را در جامه دان قرار ندهند و همراه خود داشته باشند.   
 محمدی در ادامه، از دیگر مرکز پزشکی ایران در مدینه مستقر در هتل رویال مکارم نیز بازدید کرد، جایی که بطور 16 ساعته درخدمت زائران است.
خانم دکتر فاطمه رضوان مدنی نیز در این مرکز اظهار کرد: ببیشتر مراجعه کنندکان به دلیل دردهای عضلانی و سرماخوردگی حضور یافته اند و در ضمن خدمات روانپزشکی نیز به زایران داده می ش ود.
رئیس سازمان حج و زیارت روز گذشته (جمعه) نیز از دو مرکز پزشکی ایران در مدینه بازدید کرده بود. 
در جریان این بازدیدها، زائران بطور رودرو با حمید محمدی صحبت کرده و عمدتا از وی به خاطر امکانات و خدمات رسانی به زائران تقدیر و تشکر کردند.
 

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.