پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

لحظه به لحظه با زایران حج ۹۷ 

چرا باید زایران ایرانی نرم افزار زایر یار را نصب کنند

چرا باید زایران ایرانی نرم افزار زایر یار را نصب کنند

نرم افزار زایر یار یک مسیر یاب هوشمند محسوب می شود که زایران می توانند آن را بر روی گوشی های هوشمند خود نصب کنند و از خدمات مناسب آن بهره بگیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ نرم افزار زایر یار امسال برای نخستین بار و بنابر تاکید رییس سازمان حج و زیارت مبنی بر توجه به سلامت و امنیت حجاج، در حج تمتع ۹۷ مورد بهره برداری قرار گرفته است.

این نرم افزار که خدمات قابل توجهی را ارایه می دهد، می تواند به عنوان یک مسیر یاب هوشمند فعالیت کند و زایرانی را در طول موسم و برای رسیدن به مقصد راهنمایی کند.

حجت الاسلام رحمانی مسوول واحد راهنمایان حج تمتع ۹۷ درباره نرم افزار زایر یار توضیح داد: زایران می توانند با نصب این نرم افزار بر روی گوشی های هوشمند خود از خدمات مناسب نرم افزار زایر یار به صورت آنلاین و حتی آفلاین بهره بگیرند.

وی افزود: مسیر یابی برای زایران عزیز، شناسایی  زایران  گمشده، کمک به زایران در راه مانده، نظرسنجی، ارتباط دو سویه با مسوولان سازمان  و ...بخشی از خدمات زایر یار محسوب می شود.

رحمانی افزود: امیدواریم که زایران کشورمان اقدام به نصب این نرم افزار کنند چرا که نرم افزار زایر یار در راستای کمک به زایران عزیز تدارک دیده شده است.

امسال بیش از ۸۶ هزار نفر از زایران کشورمان در موسم حج تمتع ۹۷ حضور می یابند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.