پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

شور و شعف زایران از ارایه خدمات مناسب به آنان/ نقش برجسته نرم افزار "زایریار" در راهنمایی حجاج ایرانی

شور و شعف زایران از ارایه خدمات مناسب به آنان/ نقش برجسته نرم افزار "زایریار" در راهنمایی حجاج ایرانی

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج و زیارت ضمن بازدید از هتل ویولت در جریان روند ارایه خدمات به حجاج قرار گرفتند.

مکه مکرمه- پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت-  حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر و  حمید محمدی رییس سازمان حج و زیارت امروز در بازدید از هتل ویولت از نحوه اسکان و تغذیه زایران بازدید کردند و در جریان خدمات ارایه شده قرار گرفتند.
زایران مستقر در این هتل نیز ضمن تقدیر از دست اندرکاران حج امسال، پرسش های ی را در خصوص ارایه خدمات، تفاوت تعداد روزهای اسکان، تغذیه ارایه کردند.
حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت در پاسخ به آقای سلامتی از خوی در خصوص چرایی تفاوت قیمت های زایران گفت: تفاوت قیمت ها به کیفیت هتل های زایران بازمی گردد و دلیل خاص دیگری ندارد.
وی افزود: اینکه یک زایر ۳۰ روز و یک زایر ۴۰ روز در موسم حضور یابد علت تفاوت قیمت نیست چرا که هتل های مکه به صورت موسمی اجاره شده است بنابراین این موضوع تفاوتی در قیمت ایجاد نمی کند.
رییس سازمان حج و زیارت توضیح داد: تفاوت تعداد روزهای زایران به دلایل جداول پروازی بازگشت است و ما حتی درخواست کرده ایم این فرآیند با سرعت انجام گیرد.
در ادامه این بازدید آقای بهروز کاظمی یکی از خانواده های شهدای منا با تقدیر از زحمات رییس سازمان حج در خصوص پیگیری حقوق شهدای منا سوالاتی را مطرح کرد که رییس سازمان حج و زیارت بر پیگیری های مستمر در این خصوص تاکید کرد.
در ادامه این بازدید خانم مهدی پور از زایران استان تهران از نحوه خدمات اسکان و تغذیه قدردانی کرد و اجر معنوی را برای دست اندرکاران حج خواستار شد.
مهدی حدادی از زایران ارومیه ای نیز در این بازدید اظهار کرد: چند سال به انتظار نشسته بودیم تا نوبت حج ما صورت گیرد اما در حال حاضر از همه خدمات ارایه شده احساس رضایت داریم.
بسیاری دیگر از زایران حاضر در هتل ویولت از زحمات صورت گرفته در حوزه های مختلف حج قدردانی کردند.
نادعلی کریم نژاد مدیر مجموعه هتل ویولت نیز توضیح داد: امسال در موسم حج تمتع جمعا ۳ هزار و ۳۰۰ زایر وارد این مجموعه می شوند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.