پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بازدید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج و زیارت از مرکز پزشکی / کاهش تعداد بیماران نسبت به سال گذشته

بازدید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج و زیارت از مرکز پزشکی / کاهش تعداد بیماران نسبت به سال گذشته

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج و زیارت از مرکز پزشکی بازدید به عمل آوردند.

🔺مکه مکرمه- پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت- حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در حج و زیارت و حمید محمدی رییس سازمان حج و زیارت امروز از بیمارستان مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر بازدید به عمل آوردند.
🔺حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر و محمدی  ضمن بازدید از بخش های مختلف از بیماران عیادت کردند.
🔺 دکتر سید علی مرعشی رییس مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر کشور در باره تعداد بیماران بستری و نحوه درمان آنها اظهار کرد: خدمات درمانی به صورت شبانه روزی در مطب های مجموعه ها، درمانگاهها و بیمارستان با جدیت ادامه دارد .
🔺وی افزود:با توجه به آمار کسب شده، تعداد بیماران مراجعه کننده به درمانگاهها و بیمارستان نسبت به سال قبل کاهش یافته است.
🔺رییس مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر افزود: تعداد افراد فوت شده تا امروز یک نفر بوده است که نسبت به سال قبل در همین ایام شاهد کاهش تعداد فوتی ها هستیم چرا که سال قبل تا همین ایام حدود ۴ نفر فوت کرده بودند.
🔺مرعشی تصریح کرد: خوشبختانه هیچ موردی از بیماری های واگیردار جدی که ایجاد نگرانی کند وجود  ندارد .
🔺وی به وضعیت بیماران ایرانی که به بیمارستان سعودی منتقل می شوند اشاره کرد و افزود: یکی از مشکلات ما در بیمارستان های سعودی در سال های قبل مشکل نداشتن رابط عرب زبان بود که در هر حال این مشکل نیز وجود ندارد ؛ ویزیت بیماران ما نیز به طور روزانه در بیمارستان های سعودی انجام میگردد و مشکل خاصی وجود ندارد.
🔺مرعشی درباره وضعیت بیماران مراجعه کننده به بیمارستان ها و درمانگاهها گفت: عمده دلیل بیماران مراجعه کننده به بیمارستان به دلیل بیماری های قلبی و عفونی مراجعه کرده اند؛  دلیل مراجعه بیماران به درمانگاهها و مطب های مجموعه ها نیز به سبب دردهای عضلانی و اسکلتی بوده است.
🔺وی افزود: دلیل اصلی دردهای عضلانی نیز پیاده روی های طولانی و آماده نبودن بدن زایران  است.
مرعشی در خصوص اینکه آیا بیماری وجود داشته که به ایران منتقل شود، گفت: فقط یک نفر از زایران بیمار به داخل کشور بازگشته است.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.