زایرانی که در حال عزیمت از مکه به سرزمین عرفات بودند از لحظه های ناب عاشقی برای وصل به حضرت یار سخن گفتند و خادمان خویش را در این راه دعا کردند.

" />

پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

لحظه های عاشقی در عرفات

لحظه های عاشقی در عرفات

 زایرانی که در حال عزیمت از مکه به سرزمین عرفات بودند از لحظه های ناب عاشقی برای وصل به حضرت یار سخن گفتند و خادمان خویش را در این راه دعا کردند.

مکه مکرمه- پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت- هزاران نفر از زایران کشورمان که از عصر دیروز، مکه مکرمه را به مقصد سرزمین عرفات ترک کردند، لحظات پیش آمده را غیر قابل توصیف و وصف ناپذیر بیان کردند.
خانم کریمی زایر 50 ساله اهل استان البرز که اشک شوق  در چشمانش حلقه زده است، می گوید: رهسپار شدن به سرزمین عرفات یک احساس غیر قابل توصیف است و امیدواریم مورد عنایت خداوند و توجهات امام عصر(عج) قرار بگیریم.
وی که هیچ استرس یا اضطرابی برای ایام تشریق ندارد، ادامه می دهد: خوشبختانه همه موضوعات به ویژه زمانبندی در ایام تشریق به خوبی توضیح داده شده است؛ از خادمان و دست اندرکاران حج بابت زحمات صورت گرفته تقدیر می کنیم.
خانم فلاح زایر 60 ساله دیگری است که لحظات عزیمت به عرفات را ساعات بهشتی و زیبا می داند و می گوید: خوشبختانه با آمادگی کامل آموزشی و اطلاعات دقیق به این ایام و سرزمین عرفات وارد می شویم.
خانم انصاری زایر اهل کرج نیز توضیح می دهد: لحظات عزیمت به عرفات و منا بسیار والا و وصف ناپذیر است و احساسی ناشناخته دارم.
وی می افزاید: از دست اندرکاران ذیربط بابت شرایط فراهم شده اعم از اسکان، تغذیه و ... تشکر می کنیم.
این زایران همگی تلاش های صورت گرفته توسط دست اندرکاران حج را قابل تقدیر دانستند و برای مسئولان ذیربط آرزوی موفقیت و دعای خیر کردند.
عملیات انتقال زایران به عرفات، و منا با اتوبوس های حمل و نقل ترددی و به صورت کاملا هوشمند  انجام گرفت.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.