پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

آغاز انتقال زایران ایرانی از عرفات به مشعر و منا/زایران تاخیر یا تعجیل نداشته باشند

آغاز انتقال زایران ایرانی از عرفات به مشعر و منا/زایران تاخیر یا تعجیل نداشته باشند

مسئول محور عرفات در حج تمتع ۹۷ از آغاز فرایند اعزام زایران از سرزمین عرفات به مشعر و منا خبرداد.
 

عرفات- پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت- اکبر رضایی مسئول محور عرفات در حج تمتع اظهار کرد: از شامگاه هشتم ذی الحجه حدود ۸۶ هزار نفر از زایران کشورمان در سرزمین عرفات بیتوته کردند.
وی افزود: خوشبختانه امکانات لازم برای زایران به خوبی فراهم شد اما در برخی ساعات بعضی اشکالات ناخواسته همانند مشکل در سیستم برودت هوای معدودی  چادرها ایجاد  شد که علت اصلی آن نیز نوسانات برق و  گرمای شدید هوا بوده است.
مسئول محور عرفات در حج تمتع ۹۷ تصریح کرد: خوشبختانه مشکل خاصی در زمان وقوف زایران در عرفات ایجاد نشد و همه چیز طبق برنامه و برنامه ریزی پیش رفت.
رضایی اظهار کرد: در حال حاضر نیز خودروهای حمل و نقل ترددی برای اعزام زایران به مشعر و منا آماده شده اند و زایران براساس زمانبندی دقیق در ایستگاهها حاضر می شوند.
وی افزود: زایران خانم و معذورین بعد از سوار شدن به اتوبوس و توقف کوتاه در مشعر عازم منا می شوند اما سایر زایران یعنی آقای ان به مشعر منتقل می شوند و شب را در این منطقه وقوف می کنند.
مسئول محور عرفات در حج ۹۷ گفت: کاروان ها و زایران نباید در زمان سوار شدن بر اتوبوس ها تعجیل یا تاخیر داشته باشند و هر اتوبوس نیز زایران را در ۶ رد اعزام خواهد کرد.
رضایی افزود: تمام زایران ایرانی توسط حمل و نقل ترددی به مشعر و منا منتقل می شوند و ما تا انتقال آخرین زایر در عرفات مستقر خواهیم بود و زایران هیچ نگرانی نداشته باشد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.