پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ارائه خدمات پزشکی به صورت 24 ساعته به زائران ایرانی در کاظمین

ارائه خدمات پزشکی به صورت 24 ساعته به زائران ایرانی در کاظمین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت، درمانگاه شهر کاظمین به صورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی به زائران ایرانی مستقر در کاظمین می باشد.

مسئول درمانگاه شهر کاظمین گفت: درمانگاه در هتل جنه الفردوس مستقر است و 2 پزشک مجرب و یک متخصص فوریت های پزشکی جهت خدمات رسانی به زائران به صورت چند شیفت کاری در درمانگاه حضور داردند.

عباسی افزود: بیمارانی که نیاز به خدمات سرپایی و مراقبت های تحت نظر داردند در همین درمانگاه بستری می شوند و بیمارانی که نیاز به خدما بستری دارند به همراه متخصص اورژانس به بیمارستان شهر کاظمین جهت ادامه درمان اعزام می شوند.

وی اضافه کرد: اکثر مراجعین به درمانگاه مشکلات گوارشی، تنفسی و دردهای اسکلتی و عضلانی دارند، لذا به زائران عزیز توصیه می شود نسبت به رعایت مسائل بهداشتی اهتمام داشته باشند و از آب های بسته بندی برای نوشیدن استفاده کنند و از خوردن غذا در خارج از محل هتل خودداری نمایند.

عباسی گفت: درمانگاه مجهز به اتاق معاینه، اتاق تزریقات، دستگاه الکترو شوک، دستگاه اکسیژن ساز، دستگاه اتو کلاو و ست های جراحی سرپایی، داروخانه و انبار دارویی می باشد. داروخانه درمانگاه مجهز به حدود 300 قلم دارو است اما زائرانی که مشکلات قلبی و بیماری های خاص دارند حتما داروهای ضروری خود را همراه داشته باشند.

مسئول درمانگاه اضافه کرد: ارائه خدمات توسط پزشکان آقا و خانم و همچنین پرستاران آقا و خانم در درمانگاه صورت می گیرد. درمانگاه مجهز به دو کیف احیا جهت پوشش امدادی در مواقع ضروری در هتل ها  یا اعزام بیمار به مرز می باشد.

خاطر نشان می شود درمانگاه بطور متوسط روزانه به 70 زائر ایرانی خدمات رسانی می کند و زائران می توانند در صورت نیاز با شماره تلفن 07708972652 مسئول فوریت های پزشکی کاظمین تماس برقرار نمایند.

 

حامد ایلخانی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.