رییس سازمان حج و زیارت بر ارایه خدمات کمی و کیفی تا زمان حضور آخرین نفر از زایران در مکه و مدینه تاکید کرد و گفت: حداکثری زایران به هر صورت مورد توجه قرار گرفته و حفظ شود. 

" />

پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

تاکید بر ارایه خدمات کیفی و کمی به زایران حاضر سرزمین وحی تا آخرین لحظه

تاکید بر ارایه خدمات کیفی و کمی به زایران حاضر سرزمین وحی تا آخرین لحظه

 رییس سازمان حج و زیارت بر ارایه خدمات کمی و کیفی تا زمان حضور آخرین نفر از زایران در مکه و مدینه تاکید کرد و گفت: حداکثری زایران به هر صورت مورد توجه قرار گرفته و حفظ شود. 

زایران به تدریج در حال خروج از مکه و مدینه و بازگشت به کشور هستند همچنان زایران در مکه مکرمه و مدینه منوره حضور دارند بنابراین همچنان فعالیت ها برای خدمات رسانی باقی است و این مهم تا آخرین لحظه و با کیفیت مناسب باید ادامه یابد.


مکه مکرمه- جلسه ستاد مکه مکرمه با حضور اعضای ستاد و به ریاست حمید محمدی رییس سازمان حج و زیارت در مکه مکرمه برگزار شد.

موضوعاتی همانند حمل و نقل هوایی، حمل  و نقل درون شهری، تغذیه و تدارکات، پزشکی ، فناوری اطلاعات، اسکان، مشاعر و ... مورد بررسی قرار گرفت.
بررسی وضعیت خدمات دهی  به زایران مکه، مدینه منوره و زایران عازم به مدینه و جده و همچنین تاکید بر ارایه خدمات مناسب تا زمان حضور آخرین زایر در سرزمین وحی در این جلسه مورد توجه قرار گرفت.

حمید محمدی رییس سازمان حج و زیارت در این جلسه به طور کامل در جریان روند آخرین برنامه های انجام شده قرار گرفت و تاکید کرد: تا پایان روز شنبه دهم شهریور ماه تعداد حجاج حاضر در مدینه 51 هزار نفر بوده و خروج زایران از مکه به فرودگاه جده برای بازگشت به ایران و زایران مدینه بعد با به تدریج ادامه دارد.
وی ضمن تشکر از زحمات دست اندرکاران عملیات حج و اعضای ستاد اظهار کرد: زایران به تدریج در حال بازگشت به کشور هستند اما فعالیت های ما با شدت و حساسیت های بیشتری باید ادامه یابد.

رییس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: ایام تشریق اوج فعالیت ها و عملیات حج بود اما فضای کنونی و وضعیت حال حاضر حجاج مکه و مدینه نیز باید در ادامه راه مورد توجه جدی قرار داشته باشد.

محمدی افزود: بسیاری حجاج در وضعیت خاصی قرار دارند چرا که در روزهای انتهایی سفر هستند و احساس دلتنگی برای خانواده و گذشت تعداد روزهای متعدد، کمی بر آنها اثر گذاشته است که به همین سبب شاید هر مورد کوچکی موجب نارضایتی آنها شود.

وی تاکید کرد: باید رضایت حداکثری زایران به هر صورت مورد توجه قرار گرفته و حفظ شود که این مهم نیز ظرافت، دقت نظر، بردباری، صبوری و مدیریت صحیح دست اندرکاران همانند مدیران مجموعه ها، مدیران کاروان ها و عوامل را می طلبد.

رییس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: همچنان زایران در مکه مکرمه و مدینه منوره حضور دارند بنابراین همچنان فعالیت ها برای خدمات رسانی باقی است و این مهم تا آخرین لحظه و با کیفیت مناسب باید ادامه یابد.

محمدی از تمامی تلاش های صورت گرفته از ابتدای حج تاکنون تشکر کرد و توفیقات روز افزون در ادامه مسیر حج را از خداوند منان خواستار شد.
 

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.