پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای منا و دفاع مقدس

مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای منا و دفاع مقدس
آیین غبار روبی و عطر افشانی مزارشهدای منا و شهدای دفاع مقدس به مناسبت دوم مهرماه سالروز فاجعه منا و گرامیداشت هفته دفاع مقدس صبح امروز در محل قطعه شهدای بهشت رضا(ع) مشهد برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت ؛آیین غبار روبی و عطر افشانی مزارشهدای منا و شهدای دفاع مقدس به مناسبت دوم مهرماه سالروز فاجعه منا و گرامیداشت هفته دفاع مقدس صبح امروز در محل قطعه شهدای بهشت رضا(ع) مشهد برگزار شد.

به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با هدف تجدید میثاق با شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای عزیز دفاع مقدس با حضور مدیریت و کارکنان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری صبح امروز دوشنبه دوم مهرماه برگزار گردید.

جواد شاد مدیر حج وزیارت خراسان رضوی که بمناسبت هفته دفاع مقدس و دوم مهرماه سالروز شهادت شهدای منا در سرزمین منا بر مزار این عزیزان حاضر شده بود اظهار کرد: تجلیل از مقام شهدا ، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که با جانفشانی مانع از تصرف خاک کشور عزیزمان به دست بیگانگان شدند از کوچکترین وظایف ماست و انتخاب دوم مهرماه برای حضور اینجانب و همکارانم در این قطعه نیز گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز منا نیز بود که با هفته دفاع مقدس همزمان گردیده است.

مدیریت و کارکنان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری ضمن قرائت فاتحه و غبار روبی مزار شهدا با آرمانهای امام خمینی (ره) و شهیدان عزیز تجدید میثاق نمودند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.