پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

توصیه های مقام معظم رهبری سرلوحه فعالیت ها و برنامه ریزی های حج آینده

توصیه های مقام معظم رهبری سرلوحه فعالیت ها و برنامه ریزی های حج آینده
حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان و دست‌اندرکاران حج ، تاکید کرد: توصیه های معظم له سرلوحه فعالیت ها و برنامه ریزی های حج آینده خواهد بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکرنماینده ولی فقیه درامورحج و زیارت درجلسه امروز شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به دیدار اخیر مسئولان و دست‌اندرکاران حج 97 با مقام معظم رهبری اظهار داشت: حج امسال رضایت عموم مردم ، زائران و بویژه مقام معظم رهبری را درپی داشت و این برای همه ما ؛ مایه مباهات و افتخار است.

وی با تقدیر از کسانی که درپشت صحنه با تلاش و فعالیت شبانه روزی این افتخار را آفریدند، افزود: مقام معظم رهبری تعابیر و عبارات بسیار مهمی داشتند و محورهایی که بیان کردند باید بعنوان دستورالعمل در فعالیت ها و برنامه ریزی های حج آینده مورد توجه قرار گیرد.

ایشان در ادامه برخی نکات مورد نظرمقام معظم رهبری درخصوص ابعاد اجرایی ، بین المللی، سیاسی و فرهنگی کنگره عظیم حج را برشمرد و تاکید کرد: گروههای کارشناسی هرچه سریعترتشکیل شوند و برای هرکدام از نکات مورد اهتمام رهبری برنامه مدونی تهیه کنند و راهکار ارائه دهند.

سرپرست حجاج ایرانی تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند بعثه و سازمان حج و زیارت تلاش خواهند کرد به هیچ وجه در کارها تعارض نداشته باشند و با هم افزایی بیشتر مسیر حج و زیارت را به گونه ای جلو ببرند که به دستاورهای مورد نظر دست یابند.

وی با بیان اینکه تا دست یافتن به افق بلندی که امام راحل و مقام معظم رهبری در حوزه حج ترسیم کرده اند راه زیادی باقیمانده است ، اظهار داشت: باید با برگزاری جلسات مشترک کارشناسی ، همه کمک کنیم راهکارهای مناسب برای مسایل حوزه حج و زیارت ارائه شود و کارها به نتیجه برسد.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.