پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

صدور 11 هزار ویزای اربعین برای ثبت نام کنندگان سامانه سماح استان خراسان رضوی

صدور 11 هزار ویزای اربعین برای ثبت نام کنندگان سامانه سماح استان خراسان رضوی
بیش از 11 هزار ویزای اربعین برای ثبت نام کنندگان سامانه سماح استان خراسان رضوی صادر شده است و این روند نیز با جدیت ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ با عنایت به رفع مشکلات سیستمی از عصر شنبه ۱۴ مهرماه ویزای گذرنامه های متقاضیان ثبت نام کننده در سامانه سماح آغازشده و روز یکشنبه ۱۵ مهرماه تعداد 5 هزار ویزای اربعین و روز دوشنبه 6 هزار ویزا برای متقاضیان عزیمت به سفر اربعین در استان صادر گردید.
لازم بذکر است متقاضیان محترم می بایست جهت دریافت ویزای اربعین با ثبت نام در سامانه سماح و مراجعه به دفاتر زیارتی تحت پوشش حج و زیارت استان که اسامی ایشان در سامانه سماح درج شده است نسبت به تحویل گذرنامه و سایر مدارک لازم اقدام کرده و در زمان تعیین شده گذرنامه ویزا شده خود را از همان دفتر تحویل نمایند.
جواد شاد مدیر حج و زیارت خراسان رضوی نیز با اشاره به ثبت نام حدود ۱٨ هزار نفر از هم استانی های محترم در سامانه سماح از مشتاقان سفر به زیارت در اربعین حسینی خواست تا در اولین فرصت نسبت به ثبت نام و مراجعه به دفاتر زیارتی اقدام نمایند تا با ازدحام در روزهای نزدیک به اربعین مواجه نگردیده و برنامه ریزی سفرشان دچار مشکل نشود.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.