پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

تقدیر 180 نماینده مجلس از دست اندرکاران حج 97

حج 97 در محتوا و تشریفات جزو مناسک به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است

حج 97 در محتوا و تشریفات جزو مناسک به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است
180 نماینده مجلس شورای اسلامی با قرائت بیانیه ای در صحن علنی مجلس شورای اسلامی از دست اندرکاران برگزاری حج تمتع 97 قدردانی کرده و حج امسال را در محتوا و تشریفات جزو مناسک به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی معرفی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ 180 نماینده مجلس شورای اسلامی با قرائت بیانیه ای در صحن علنی مجلس شورای اسلامی از دست اندرکاران برگزاری حج تمتع 97 قدردانی کردند.
متن بیانیه 180 نفر نمایندگان در تقدیر و تشکر از عوامل حج سال 97 به شرح ذیل است:مناسک نورانی حج میراثی گرانقدر از حرکت توحیدی انبیا الهی در طول تاریخ بشر است عرصه ای که حجلوه ای از شوق بندگی توجه کامل انسان به مبدا لایزال هستی بوده و بارقه ای از محشر کبری است.
علیرغم تمامی دشمنی ها و موانع جهت حضور جمهوری اسلامی ایران به عنوان میراث دار واقعی اسلام ناب محمدی، تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری همواره بر حضور عزتمندانه همراه با کرامت و امنیت حجاج ایران اسلامی در این عمل عبادی و سیاسی بوده است حج امسال حقیقتا هم در محتوا و هم در تشریفات جزو مناسک به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است.
ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی از همت بالا و تلاش های ستودنی و مدیریت جهادی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت و کارگزاران و عوامل حج که موجب انجام حجی عزتمندانه توام با کرامت و امنیت 86 هزار زایر عزیز ایران شد تقدیر و تشکر می کنیم.
امیدواریم هر سال شکوه عظمت مناسک حج ابراهیمی با تبلور بیشتر از گذشته به دنیا نمایش داده شود.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.